Gå til innhold

FU:Hva slags merkeklær bruker du?


Gjest joy

Anbefalte innlegg

Tenkte vi kunne utveksle kleserfaringer!

Kjøper du kun klær på billigsalg eller hender det at du slår til med noe dyrt og eksklusivt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest carlina

Jeg ser aldri på merker når jeg kjøper klær,bare de er sort/jordfarvet og litt utfordrende kjøper jeg dem!!Hmm... kjøper som regel klær/topper til fest bruk,men etter en fest blir de til hverdags klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uglemor

Mexx klær - når jeg har råd... Men jeg kjøper gjerne klær åp Vero Moda og H&M også! Ellers kjøper jeg stort sett bare merkeundertøy - der er jeg ganske sær! Abecita, Triumph osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driter i merker. Har ikke peiling på hva som er in eller eksklusivt heller.

Noen ganger kjøper jeg dyre klær, andre ganger på loppemarked o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøper svært sjeldent klær til meg selv. En gang i året kjøper jeg meg to eller tre levisbukser, samt at jeg av og til handler på billigkjedene. Klær til meg selv er blitt nedprioritert etter at barna ble født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glimmer

Jeg kjøper ikke merkeklær. Jeg kjøper billige, praktiske klær som jeg kan bytte ut etterhvert som smaken forandrer seg. Billigkjeder, UFF og så videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hender. Ikke så ofte nå lenger (etter at jeg fikk barn) da jeg har flere enn meg selv å bruke lønninga på! :-) Men før kjøpte jeg litt klær fra Sand, DKNY, Ralph Lauren og sånne. Nå gidder jeg ikke det mer. Kjøper ofte klær på salg, får da supre klær til halve prisen.

Men det hender at jeg kliner til. MÅ jeg bare ha noe, så må jeg. Kjøpte meg et par dødslekre solbriller fra Dior for et par uker siden, og hostet opp over to tusen spenn for dem :-)

I forrige mnd kjøpte jeg meg en tøff skinnjakke til litt over tre tusen kroner. Men da hadde jeg fått skattepenger altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg kjøpte meg bukse ble det en Levis, men ellers går det i "billigere" merker. Skjønt, Levis var plutselig blitt et av de rimeligere merkene oppdaget jeg - man kunne jo få kjøpt dongeribukser som var ferdig utslitte og møkkete for en tusenlapp! Sikkert kjempekupp! ;o)

Nei, tenker lite over hva det står på merkelappen på klærne. Det eneste er når jeg handler parkdresser til ungene for da vil jeg ha kvalitet og kjøper merker som er kjent for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Kjøper en del merkeklær ja..ikke så mye for merket sin skyld, men fordi jeg syns kvaliteten på disse er best rett og slett:)

Handler mest i bogstadvn, paleet og aker brygge (karanja, zenon osv). Men handler også masse på H&M, topper og undertøy og sånne ting..Var nettopp i Cannes og handlet altfor mye, og der gikk det både i kjente og ukjente merker. Jeg kjøper det jeg liker og som passer til meg, og da går det mest i merkeklær egentlig..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Kvalitetsklær i Norge er for dyrt. Spar klespengene til en ferie i Østen. Da kan du få kjøpt eller sydd deg en kjempegarderobe for en slikk og ingenting (i forhold til norske priser) - og så får du en ferie på kjøpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...