Gå til innhold

smerter og uteblitt mens


ardita

Anbefalte innlegg

hva kan skyldes når jeg har enorme store smerter i nedre høre halv del av megen, som kommer anfallsvis og mere og mer oftere.samt menstruasjon kan ute bli i 3 mnd for så og komme tilbake i tre uker med kraftig mørk blod. jeg har hatt disse plagene i 7 - 8 mnd nå, jeg bruker ikke prevensjon og jeg og min mann ønsker å få et barn til. har en datter på nesten 2 år. hvorfor blir jeg ikke gravid, kan det ha noe med plagene å gjøre. kan det være tumor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg tror ikke at det er en tumor, men at du har sjelden eller manglende egglosning. Det kan ogsaa bety at du blir gravid og har tidlig abort. Jeg synes du skal soke lege for utredning for barnloshet. Det er ingen grunn til aa vente i ett aar med slike menstruasjoner.

vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke at det er en tumor, men at du har sjelden eller manglende egglosning. Det kan ogsaa bety at du blir gravid og har tidlig abort. Jeg synes du skal soke lege for utredning for barnloshet. Det er ingen grunn til aa vente i ett aar med slike menstruasjoner.

vennlig hilsen

har vært hos lege samt ultralyd, men de fant intet feil. jeg synnes at jeg ikke får tilstrekkelig med hjelp på det legekontor jeg bor og jeg synnes ikke det er noe gøy og gå hos ny lege hele tiden, legekontoret hos oss er veldig ustabilt og det blir byttet med leger hele tiden, skal på gynokolgisk poliklinikk men står på vente liste, selv mener jeg det haster da smertene blir vondere og vondere men legen sier han ikke har tid til å presse på slik at jeg kn komme inn tidliger. har sekretærene på et legekontor plikt til å vite hva du trenger å gå til doktor med, for om man ikke forteller hvorfoe man vil til lege får man ikke time før noen uker.hva med deprasjonen jeg har fått ut av dette, er det normalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...