Gå til innhold

Problemer med Kazaa


Gjest Rusle

Anbefalte innlegg

Gjest Rusle

Har oppdatert Kazaa og innstilt slik at bare èn kan laste opp fra meg. Men i stedet for èn er det en hel drøss som laster opp. Av og til når Kazaa går, stopper det helt opp på nettet bortsett fra Kazaa.

Noen andre med samme problemer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

petter smart

Har også opplevd at resten av internett stopper opp når jeg kjører kazaa. Men ikke at flere enn det jeg satte som maks laster ned. Du har gått på innstillinger og satt antall uploads til 1?

Dersom du har bredbånd har det ikke så mye å si om mange laster ned fra deg, da du har en linje for nedlasting og en for opplasting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rusle

Har også opplevd at resten av internett stopper opp når jeg kjører kazaa. Men ikke at flere enn det jeg satte som maks laster ned. Du har gått på innstillinger og satt antall uploads til 1?

Dersom du har bredbånd har det ikke så mye å si om mange laster ned fra deg, da du har en linje for nedlasting og en for opplasting.

Uploads har jeg satt til 1. Jo, jeg har fastlinje, heldigvis. Men irriterende at nettet stopper opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...