Gå til innhold

Digitalt kamera


luffa

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe digitalt kamera, har sett på canon powershot s40, men har nå fått anbefalt HP C812. Noen som har erfaringer og anbefalinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke svare på hva du bør velge, men jeg har Canon Ixus og er veldig fornøyd.. Men har vært uheldig med det nå, er nå til rep, så jeg er for tiden uten kamera. :-( *savner det*

Om det ikke er noe å reparere på, så kommer jeg til å kjøpe meg et Canon Ixus V2 tenker jeg..

Ellers er det en testside her http://www.dinside.no/page/artf/21204.shtml?&vVersjon=ProduktVelger som kan hjelpe deg til å velge rett kamera til ditt bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cebuano

Vi har Nikon coolphix 775 og er svært fornøyd med det.

Ta en titt på denne siden

www.digitalcamera.no

rett adresse er:

www.digitalkamera.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et Olympus-kamera jeg har vært veldig fornøyd med, har nå bestilt et nytt Olympus-kamera som jeg får i neste uke - c-700. http://www.imaging-resource.com/PRODS/C700/C70A.HTM

Hvis du skal bruke bildene til utskrifter i stort format vil du kanskje ha et med høyere oppløsning, f.eks Olympus c-720 som har 3 megapiksler. Til skjerm og utskrifter i mindre format holder 2 megapiksler lenge.

Ellers har jeg veldig bra erfaring med Nikons Coolpix-kameraer. Canon Ixus har jeg brukt en del, og liker dem ikke så godt - de er veldig små og hendige, men fargegjengivelsen er ikke så bra og de er håpløse i dårlige lysforhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...