Gå til innhold

Hvor mange har du på msn?


Solsikke

Anbefalte innlegg

Jeg har 41 stk, alt for mye. Og noen av dem jeg har på lista har jeg sikkert ikke snakket med i det hele tatt. På tide med en opprydding tror jeg. Hvor mange har du på din liste? Og snakker du med alle på ukentlig basis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tre - og utveksler noen ord ukentlig.

Bare tre stk? Du har levert ut msn adressen din med omhu skjønner jeg:o) Jeg har 5 stk på familielisten min. Både søskenbarn og tanta mi har msn, samt sambo da*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har seks stk, og jeg prater med fire av dem daglig!Har ingen nettvenner jeg..

*stakkars*

hehe ikke synd i deg vel. De 6 snakker du sikkert ofte med. Og vil få mye bedre kontakt med enn jeg med mine 41*s*

Tenk om alle logga seg på samtidig og begynte å prate med meg? *skrekk og gru*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare tre stk? Du har levert ut msn adressen din med omhu skjønner jeg:o) Jeg har 5 stk på familielisten min. Både søskenbarn og tanta mi har msn, samt sambo da*s*

Omhu og omhu, har nok ikke hatt msn så lenge.

De tre som er der er forøvrig to ekser og en ivrig beiler... hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jeg har 15, 3 av dem har jeg ikke snakka med ennå. Logger _veldig_ sjelden på msn, blir lett stressa av chatting. Greit å bruke som PM av og til, i og med at denne finessen ikke er tilgjengelig på dol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har to påloggingsadresser, så jeg skiller det på den måten. På den ene har jeg "kreti og pleti" - på den andre bare 3 .-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

hehe ikke synd i deg vel. De 6 snakker du sikkert ofte med. Og vil få mye bedre kontakt med enn jeg med mine 41*s*

Tenk om alle logga seg på samtidig og begynte å prate med meg? *skrekk og gru*

Joda jeg snakker med dem nesten hver dag utenfor msn også,men det er jo alltid spennende å bli kjent med nye folk.=o)

*fortsatt stakkars*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omhu og omhu, har nok ikke hatt msn så lenge.

De tre som er der er forøvrig to ekser og en ivrig beiler... hehe.

Da kan du skylde deg sjøl! *lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har to påloggingsadresser, så jeg skiller det på den måten. På den ene har jeg "kreti og pleti" - på den andre bare 3 .-)

hmmm da er jeg på kreti og pletilista di da *snøft*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omhu og omhu, har nok ikke hatt msn så lenge.

De tre som er der er forøvrig to ekser og en ivrig beiler... hehe.

hehehe da har du i alle fall valgt med omhu*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmmm da er jeg på kreti og pletilista di da *snøft*

Ja, men de andre er jo aldri pålogget - de sitter jo og onanerer har jeg skjønt -så du er nok alene der! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men de andre er jo aldri pålogget - de sitter jo og onanerer har jeg skjønt -så du er nok alene der! *s*

hehe ja for slikt gjør aldri jeg*s* Og jeg er online bestandig, nesten i alle fall. Har jo ADSL:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja for slikt gjør aldri jeg*s* Og jeg er online bestandig, nesten i alle fall. Har jo ADSL:o)

Vi har ikke mulighet til ADSL enda vi - sånn er det å bo "stedet Gud glemte, jæveln forlot" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke mulighet til ADSL enda vi - sånn er det å bo "stedet Gud glemte, jæveln forlot" :-)

Du bor vel ikke Mosjøen du flisa? Det er stedet gud glemte og fanden forlot*s*

Det var i alle fall det jeg brukte å si da jeg bodde der for 14 år siden. Herregud er det virkelig 14 år siden??? Å hjelp jeg begynner virkelig å bli gammel jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du skylde deg sjøl! *lol*

Syns det er helt greit, to jeg kan kjefte på og krangle med når jeg er i det hjørnet... og en å flørte med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...