Gå til innhold

Endelig kommer gråtefri løk


Solsikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jør som meg, fukt tunga godt og stikk den ut så langt/ned du kan -og stå sånn mens du skjærer - ser utrolig teit ut, men løken setter seg fast i væsken på tunga - før øya....om du har sånn ansikt som meg da - hvor munnen sitter nedenfor øya.

Det virker! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jør som meg, fukt tunga godt og stikk den ut så langt/ned du kan -og stå sånn mens du skjærer - ser utrolig teit ut, men løken setter seg fast i væsken på tunga - før øya....om du har sånn ansikt som meg da - hvor munnen sitter nedenfor øya.

Det virker! :-)

hehe ser det for meg. Men virker det virkelig? Helt sant altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

jør som meg, fukt tunga godt og stikk den ut så langt/ned du kan -og stå sånn mens du skjærer - ser utrolig teit ut, men løken setter seg fast i væsken på tunga - før øya....om du har sånn ansikt som meg da - hvor munnen sitter nedenfor øya.

Det virker! :-)

Hirr hirr,du skjærte tydeligvis ikke løk da du var sambo...siden du ble gift mener jeg..=o)

*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hirr hirr,du skjærte tydeligvis ikke løk da du var sambo...siden du ble gift mener jeg..=o)

*s*

Skjønte ikke den jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ser det for meg. Men virker det virkelig? Helt sant altså?

Visst virker det! Ungene ler og gubben rister på hue, men det virker! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Visst virker det! Ungene ler og gubben rister på hue, men det virker! :-)

Okei da får jeg prøve det da. Også skylder jeg på deg om sambo og ungene ler*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bare en idiotisk spøk med at du kunna ha skremt vekk gubben med det trynet...

ååååå på DEN måten, - hehe, jeg måtte jo gå fra den første etter 13 år med det utseende - og det nye har vart i over 8 år det også - med et ELDRE tryne i tillegg! :-) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skreller den under rennende vann gråter du ikke. Det hjelper også om den kommer rett fra kjøleskapet, om du skyller kniven og hendene i kaldt vann før du begynner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...