Gå til innhold

Ikke lett å bli gammel :o)


Solsikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sånn gjorde min bestemor og bestefar også - de trillet barnevogn på E6 mellom Moss og Rygge - husker jeg syns det var så flaut da det kom i avisen, hadde lyst til å gråte også fordi de hadde dummet seg ut! ...syns så synd på dem:-) tidlig på 70-tallet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn gjorde min bestemor og bestefar også - de trillet barnevogn på E6 mellom Moss og Rygge - husker jeg syns det var så flaut da det kom i avisen, hadde lyst til å gråte også fordi de hadde dummet seg ut! ...syns så synd på dem:-) tidlig på 70-tallet ;)

uff da, jeg kunne ikke la vær å le litt jeg da. Syntes historien var litt søt jeg. Bilistene tutet av redsel og damene snudde seg, smilte og vinket*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff da, jeg kunne ikke la vær å le litt jeg da. Syntes historien var litt søt jeg. Bilistene tutet av redsel og damene snudde seg, smilte og vinket*s*

NEI!!! de tutet ikke av redsel, gamle damer er ikke farlige, de tutet for å advare!

*kverulerer og går og tar lunsj* :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI!!! de tutet ikke av redsel, gamle damer er ikke farlige, de tutet for å advare!

*kverulerer og går og tar lunsj* :-)

tutet selvsagt fordi de var redd for at noe skulle skje*s*

Gamle damer er helt klart ikke farlige, eller???

Jeg går ut med voffsen jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

De gjorde det sikkert på pur faenskap...Sånne streker skal jeg også gjøre når jeg blir åtti...Hadde jeg gjort det nå,hadde jeg vel havnet på glattcelle to dager og sendt hjem med ei saftig bot!!

*grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...