Gå til innhold

Alternativ prevensjon


Gjest nell

Anbefalte innlegg

Har i lang tid brukt P-piller som prevensjon og hatt så store plager med bivirkninger at jeg vurderer å slutte med disse. (har også prøvd forskjellige merker).

Lurer på om det finnes ett prevensjonsmiddel med minimale bivirkninger (har ikke barn, så spiral er uaktuellt). Kondom er heller ikke et tilfredsstillende prevensjonsmiddel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker p-sprøyte og er veldig fornøyd med det.. det er ikke noen kjente bivirkninger på dette område heller..

Problemet er vel at hvis du får noen.. må du leve med dem i tre månder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hvis du leser innlegget fra EvaK - clearplan som prevensjon datert 12.okt. så kan du lese mitt innlegg der. Har skrevet om noe som heter persona og ladycomp, da kan du se om dette kan være noe for deg.

Lurer du på noe, så er det bare å skrive igjen

Lykke til

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Du sier ikke noe om hvor gammel du er og om du oensker barn innen nermeste fremtid. Hva med minipille? Den har lite bivirkninger, men den skal taes meget regelmessig for aa virke, men da er den ca 95% sikker. Enklere er p-sproyte hver 3. maaned, men det kan gaa lang tid foer du kan bli gravid naar du sluttter med den.

vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...