Gå til innhold

Ikke sterk nok....

Gjest KillingMeSoftly

Anbefalte innlegg

Gjest KillingMeSoftly

Har tenkt lenge på å anmelde, men innser at jeg kansje ikke er sterk nok enda. Sliter fremdeles med selvskading. Og hvordan vil _det_ gå om jeg anmelder?? Politiet som graver og spør. Skammen som velter over meg dess mer de får vite. vet at det ikke var min feil.. men alikevel. Skulle ønske jeg en dag ble sterk, sterk nok til å takkle livet. Men det er visst der framme et sted. Ser så vidt et lite lys i tunellen. Skal aldri stole mer på mannfolk som ser snille ut, aldri.. De kan lure deg før du vet ordet av det... Men så er det å komme videre da. Takkler det i hverdagen. men plutselig dukker bildene opp, jeg trenger ikke tenke på det enganf. Hvorfor er det slik?? Det er så skremmende, så vondt. Vet ikke hvordan å takkle det når 'flashbackene' kommer. Huff, føler meg så dum...Men har fått en skikkelig lærepenge jeg gjerne skulle vært foruten. Håper noen som er sterkere klarer å ta fyren.. det håper jeg. At han blir stanset.... En gang for alle....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64994-ikke-sterk-nok/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...