willow Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 for noen uker siden skjedde det igjen. huden under øynene mine ble ekstremt tørr, og fikk røde prikker + linjer. dette har skjedd meg kun en gang før og det er snart to år siden (høsten 2000). men nå har det vart lengre enn forrige gang og huden, samt øyet har blitt sår og tung. jeg har klart å tilføre fuktighet så det ikke er noe tørt lenger, men denne sårheten er også ganske ille. tenkte først at det kanskje var arbeidsmiljøet mitt som gjorde det (jeg er stuepike) siden alle snakket om å ha fått problemer med kviser og rar hud etter å ha begynt der. og det gikk litt bort da jeg var på ferie. men jeg jobbet jo ikke der i 2000. ikke gikk jeg på cipramil eller zyrtech da heller, så jeg skjønner ikke hva det kan være. noen som vet, evt har noen tips om hvordan til å få det til å gå over? har prøvd vanlig øyekrem fra bodyshop, spenol samt simplex øyesavle fra apoteket. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/64995-s%C3%A5rt-%C3%B8ye/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.