Gå til innhold

Hjemmelaga julegaver


Gjest Nissens_lille_hjelper

Anbefalte innlegg

Gjest Nissens_lille_hjelper

Er det barnslig å gi bort julegaver man har laga selv?? Er det kjipt å få sånne gaver? Har funnet meg en ny hobby, og bare KLØR etter å lage altmulig....hadde vært greit å kombinere det med å gi bort en del da tenkte jeg. Men jeg er jo nybegynner, så det er ikke akkurat nydelige kunstverk jeg presterer. Jeg er forresten snart 30 år....kan jo ha litt å si i denne sammenhengen.

Hva syns dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glimmer

Det er ikke barnslig å lage julegavene selv, det er bare mye mer personlig. Hadde blitt glad for en slik gave jeg, selv om det ikke var verdens vakreste kunstverk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager julegaver, jeg. Hobbyen min er å male keramikk, og det er fint å gi bort. De jeg kjenner blir mye mer glad for å få noe hjemmelagd enn noe som er kjøpt. Det hjemmelagde blir mye mer personlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gitt bort mye hjemmelaga opp gjennom årene, og det har blitt godt mottatt - mine venner er ikke høflige nok til å holde det hemmelig hvis de syns gavene var helt håpløse...

Jeg prøver imidlertid å holde meg til gaver som blir brukt opp (mat, lys etc.) og unngår å gi bort pyntesaker. Selv kan jeg ikke fordra å få dem, så da sparer jeg andre for å få huset fullt av dill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt enig med Libra. Hjemmelagede gaver er mer personlige, men jeg vil ikke fylle huset mitt med allslags hjemmelaget dill laget av personer som ikke alltid har samme smak som meg. Jeg blir mye mer glad for en boks med hjemmebakte kjeks, selvstøpte lys og andre godsaker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke barnslig å lage julegavene selv, det er bare mye mer personlig. Hadde blitt glad for en slik gave jeg, selv om det ikke var verdens vakreste kunstverk :)