Gjest carlina Skrevet 26. juli 2002 Skrevet 26. juli 2002 Jeg er foresten søskenbarn av Nemi..ikke hun som var med til sverige men en annen.... 0 Siter
Nemi Skrevet 26. juli 2002 Skrevet 26. juli 2002 Ja,det er sikkert kjekt å vite.... ;o) Hadde dere det fint i DK da? 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 26. juli 2002 Skrevet 26. juli 2002 Ja,det er sikkert kjekt å vite.... ;o) Hadde dere det fint i DK da? Hei hei hei hei lenge siden sist snuppa!!!! skal ikke du ut i kveld da????kanskje du skal på jobb i morgen???Hadde det toppers i DK.Enn du? vært på ferie? *stort smil* 0 Siter
Nemi Skrevet 26. juli 2002 Skrevet 26. juli 2002 Hei hei hei hei lenge siden sist snuppa!!!! skal ikke du ut i kveld da????kanskje du skal på jobb i morgen???Hadde det toppers i DK.Enn du? vært på ferie? *stort smil* Jeje.Har pusset opp kjøkkenet,men i morgen drar vi på ferie :-Þ One more week to go... Bai-bai! *pakker for harde livet* 0 Siter
Amiga Skrevet 26. juli 2002 Skrevet 26. juli 2002 Jeje.Har pusset opp kjøkkenet,men i morgen drar vi på ferie :-Þ One more week to go... Bai-bai! *pakker for harde livet* God tur! *S* Hvor skal du da? 0 Siter
musikeren Skrevet 26. juli 2002 Skrevet 26. juli 2002 For min egen del kan jeg avsløre at jeg har flere søskenbarn på Gjøvik;-) 0 Siter
Nemi Skrevet 27. juli 2002 Skrevet 27. juli 2002 For min egen del kan jeg avsløre at jeg har flere søskenbarn på Gjøvik;-) *LOL* ;oÞ Ellers;-alt bare bra med dere? 0 Siter
Nemi Skrevet 27. juli 2002 Skrevet 27. juli 2002 God tur! *S* Hvor skal du da? Thanks :-) Harry.... (say no more.. ;o) Har du vært på ferie du da? 0 Siter
Amiga Skrevet 27. juli 2002 Skrevet 27. juli 2002 Thanks :-) Harry.... (say no more.. ;o) Har du vært på ferie du da? Nei jeg har ikke det, men det ble noen fine dager med både strand, basseng, utflukt og restaurantbesøk i forrige uke da faren min med samboer var her nede! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.