Gå til innhold

Livet er fint, du... :)


Gjest glimmer

Anbefalte innlegg

Gjest glimmer

Sitter her i våte klær, fordi jeg ikke fant noe rent i skapet og vasken var ikke helt tørr enda. Har nettopp tent min femte røyk, jeg røyker alt for mye, siden jeg ble vekket av pappa for to timer siden. Han var sint, fordi jeg ikke har vært til legen med en ørebetennelse jeg har hatt i fire uker.

Akkurat da jeg la på telefonen, så ringte en venninne av meg og sa hun hadde en elendig dag, og ville så gjerne møte meg. Klart det, bussturen tar meg jo bare to timer hver vei. Da vi hadde avtalt at jeg kommer så raskt jeg kan, så kravlet jeg inn i dusjen, hvor det var tomt for varmvann. Jeg fryser fremdeles, kanskje mest på grunn av de våte klærne jeg har på meg.

Også er ikke været helt topp, da. Ikke spesielt varmt til sommer å være. Og egentlig så burde jeg se etter jobb i dag, begynner å haste, da bankkontoen inneholder nøyaktig 2345 kroner som skal vare inntil jeg får lønn.

Åpnet nettopp en e-mail fra min mor, hvor det sto at bestemor _må_ på sykehjem, men at det er betydelig lettere sagt enn gjort. I mellomtiden får vi gå i konstant frykt for at noe skal skje med henne mens hun er alene i leiligheten.

Hodepinen kommer snikende, i det jeg tenker på at nesten-kjæresten min skal være borte i de neste fem dagene, uten noen mulighet til å ringe meg, en gang.

Men egentlig... så er livet ganske bra, allikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...