Gå til innhold

Jeg etterlyst jordbærisen, og har fått svar: :-)


flisa

Anbefalte innlegg

http://www.geocities.com/flisa_ja/iskrem.htm

de skriver bl. annet:

Hei

Tusen takk for en kjempehyggelig mail. Diplom-Is setter veldig stor pris på at forbrukere engasjerer seg

i våre produkter, det være seg både nye og gamle.

Dessverre er det så at når vi fjerner produkter fra vårt utvalg så vekker det sorgtunge reaksjoner fra

deler av markedet. Alle venter både en, to og tre nyheter på iskremmarkedet hvert år. I Diplom-Is

tar vi denne produktutviklingen veldig alvorlig og som du sikkert har registrert er vi svært bevisste på nye

lanseringer. Nå er det engang slik at frysediskene har begrenset plass. Når vi utvikler nye

produkter må vi også avvikle et tilsvarende antall. Da vil vi naturlig nok se på omsetningshastighet

og totale salgstall som svært tungtveiende og her fikk nok Jordbær-pinne (senere også Krokan-pinne) sin skjebne.

Den var rett og slett blant de produkter som solgte dårligst og dermed ikke forsvarte noen plass i vårt produktspekter.

Ditt tips om en chatte-/mimre-side skal jeg iallefall formidle videre til våre ansvarlige for Diplom-Is' hjemmesider

Som et lite plaster på såret for savnet over Jordbær-pinne, vedlegger jeg et scannet bilde av 3 gamle gode variantene i det nostalgiske sølvpapiret,

og

håper at dette kan bringe frem gode minner fra barndommen.

.......

:-)

moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillelurven

he,he så kos da. Men nå da, som du har fått bilde (e du så gamel?) lengter du mer?

Jeg savner bare bruspulver og tutti-frutti tyggis. Og husker gullpinnen i blå innpakning:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordbæris er en av de beste isene. Da jeg var gravid, hadde jeg dilla på jordbæris, men det var jo ingen som hadde den. Så jeg ringte Diplom-Is, og fikk bestilt inn en femliter til min butikk.

Norsk is er forøvrig et sorgens kapittel, så utrolig kjedelige smaker. Peppermynte, kaffe, karamell, nougat, marsipan, lakris, alt dette er smaker som er helt vanlig nedover i Europa.

Også den ekle, feite fløteisen, mye bedre med den italienske typen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he,he så kos da. Men nå da, som du har fått bilde (e du så gamel?) lengter du mer?

Jeg savner bare bruspulver og tutti-frutti tyggis. Og husker gullpinnen i blå innpakning:-)

Jeg savner også bruspulver.. den i rosa og hvit liten pose. Aller best sammen med lakriskjærlighet.

Noen som vet hvem som produserte dette bruspulveret?

*drømmer tilbake i barndommen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, du jeg kjente ikke igjen de isene, men de var sikkert forsvunnet fra markede når jeg begynte å kjøpe is. Men jeg husker derimot en lignende is som var jorbær og vanilje, halvparten hver og isen var svært firkantet i sin form. Jeg husker ikke papiret, men det spørs bare om ikke det var noe lignende som de isene der:o)

Men så moro at du har fått svar på mailen din da*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner også bruspulver.. den i rosa og hvit liten pose. Aller best sammen med lakriskjærlighet.

Noen som vet hvem som produserte dette bruspulveret?

*drømmer tilbake i barndommen*

Savner også bruspulveret jeg*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

Savner også bruspulveret jeg*s*

Morro du har fått igang det der WIG prosjektet, jeg gidder ikke er for lat:-)

Finner du bruspulver noen gang, kjøp til meg også*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har dere det gode gamle bruspulveret i Spania??????????

Jeg har ikke smakt på det men ungene har det av og til, om det er det samme vet jeg ikke men jeg har hele tiden trodd det! Jeg får smake om det bruser neste gang de har det! :-) I så fall, skulle du ha mange poser? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke smakt på det men ungene har det av og til, om det er det samme vet jeg ikke men jeg har hele tiden trodd det! Jeg får smake om det bruser neste gang de har det! :-) I så fall, skulle du ha mange poser? ;-)

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morro du har fått igang det der WIG prosjektet, jeg gidder ikke er for lat:-)

Finner du bruspulver noen gang, kjøp til meg også*s*

Ja jeg tror nok at man må jobbe litt for å få det til, selv om det er like viktig at du har aktive folk over deg noe jeg er så heldig å ha:o)

Synes det er ganske bar at jeg allerede har aktivitet under meg når jeg bare har vært med i to dager*s*

Om jeg finner bruspulver skal jeg kjøpe i bøtter og spann*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruspulveret er forsvunnet for mange, mange år siden. Desverre;(

Jeg er vel litt sær for jeg likte det ikke noe særlig! :-) Tenker på hvor skadelig det må være for tennene *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke smakt på det men ungene har det av og til, om det er det samme vet jeg ikke men jeg har hele tiden trodd det! Jeg får smake om det bruser neste gang de har det! :-) I så fall, skulle du ha mange poser? ;-)

Om det er det samme vil også jeg gjerne ha*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel litt sær for jeg likte det ikke noe særlig! :-) Tenker på hvor skadelig det må være for tennene *grøss*

Ikke sikkert jeg liker det lenger jeg heller, men savner det det gjør jeg:o)

Samme med disse 10 øres saltebolchene de er ogås forsvunnet:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikkert jeg liker det lenger jeg heller, men savner det det gjør jeg:o)

Samme med disse 10 øres saltebolchene de er ogås forsvunnet:(

Nå vet jeg ikke hva du prater om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...