Gå til innhold

JESS, JESS, JESS! :-) Gjett hva dette handler om!

Anbefalte innlegg

Gjest retvizan

"Vinneren av TdF er innlagt på sykehus etter å ha kollidert med en norsk buss..."

;-)

====

Du skriver: "skal bare sykle fort disse gutta her."

Men hva er poenget med det?

Det er jo som å stille seg opp i gaten og se hvem som kan hoppe opp og ned i lengst mulig tid...

De kan jo likegodt gjøre slikt på en treningssykkel i hagen..???

====

Vi pleier å kjøre nedover i bussen, og kjøre litt rundtomrking. Skal kanskje innom Madrid denne gangen.

Bussen har jeg utstyrt med ordentlig dusj og toalett (ikke biologisk, men med vann), så vel som stort kjøleskap/fryser (vanlig, ikke gass), gasskomfyr, kjøkkenvask, osv. Den har også varmtvannsbereder med varmeveksler fra motorens kjølevann.

Med vennlig hilsen

"Men hva er poenget med det?"

Å komme til mål på kortest mulig tid. Noen synes sånt er gøy. Selv er jeg altfor bedagelig til å sette pris på det meste av fysiske utskeielser, men å SE på andres slit er helt greit.

"Bussen har jeg utstyrt med ordentlig dusj og toalett (ikke biologisk, men med vann), så vel som stort kjøleskap/fryser (vanlig, ikke gass), gasskomfyr, kjøkkenvask, osv. Den har også varmtvannsbereder med varmeveksler fra motorens kjølevann."

Da er vi godt rusta til neste års opplevelsesferie, vettu!

*Glede seg*

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...