Gjest retvizan Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 "Vinneren av TdF er innlagt på sykehus etter å ha kollidert med en norsk buss..." ;-) ==== Du skriver: "skal bare sykle fort disse gutta her." Men hva er poenget med det? Det er jo som å stille seg opp i gaten og se hvem som kan hoppe opp og ned i lengst mulig tid... De kan jo likegodt gjøre slikt på en treningssykkel i hagen..??? ==== Vi pleier å kjøre nedover i bussen, og kjøre litt rundtomrking. Skal kanskje innom Madrid denne gangen. Bussen har jeg utstyrt med ordentlig dusj og toalett (ikke biologisk, men med vann), så vel som stort kjøleskap/fryser (vanlig, ikke gass), gasskomfyr, kjøkkenvask, osv. Den har også varmtvannsbereder med varmeveksler fra motorens kjølevann. Med vennlig hilsen "Men hva er poenget med det?" Å komme til mål på kortest mulig tid. Noen synes sånt er gøy. Selv er jeg altfor bedagelig til å sette pris på det meste av fysiske utskeielser, men å SE på andres slit er helt greit. "Bussen har jeg utstyrt med ordentlig dusj og toalett (ikke biologisk, men med vann), så vel som stort kjøleskap/fryser (vanlig, ikke gass), gasskomfyr, kjøkkenvask, osv. Den har også varmtvannsbereder med varmeveksler fra motorens kjølevann." Da er vi godt rusta til neste års opplevelsesferie, vettu! *Glede seg* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/65042-jess-jess-jess-gjett-hva-dette-handler-om/page/2/#findComment-292141 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.