Gå til innhold

Sykemeldt, gravid og engstelig.


Gjest Gravid og sykemeldt!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Gravid og sykemeldt!!!

Hei jeg er åtte uker på vei. Jeg har vært sykemeldt snart seks måneder for en annen ting da. Jeg tror ikke at jeg blir frisk innen ett år. Jeg har altså vært sykemeldt i ett år i februar 2003 og jeg har termin i mars 2003. Hva skjer med utbetalingene. Må jeg over på attføring? Jeg trenger sårt noen svar da jeg engster meg veldig mye for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egentlig måtte du ha gått over på attføring eller rehabiliteringspenger.Noe som er 66% av inntekten din.

Trygden er jo ment til å få deg ut i arbeid igjen, så jeg vet ikke hvor "medgjørlige" de er på at du tar barsel permisjon i steden for.

Uansett får du ca.34 000 i engangsstønnad og så kan jo typen din ta permisjonen i stedet for deg.

Andre løsningen som kanskje er best, er at du faktisk har lov til å begynne på morspermisjonen før det som er "vanlig".TRor du kan begynne på den 2mnd før termin.Da vil det gjøre slik at du beholder inntekten din og får sammtidig morspermisjon!

Gratulerer med graviditeten.Du er heldig!!!!!!

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...