Gå til innhold

Er "Battery" vanedannende ?


Wulfi

Anbefalte innlegg

Bare lurer på om noen vet om denne drikken er vanedannende , og om man kan få abstinenser ? Jeg drikker noen bokser hver formiddag ,men i går så hadde jeg ikke ,og da trodde jeg søren meg at jeg sku omkomme !!! Var helt forferdelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det har mye mer koffein en vanlig kaffe, moren min og jeg delte 9 bokser en natt vi kjørte bil, det var umulig å sove dagen etterpå, øynene stod som stilker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har mye mer koffein en vanlig kaffe, moren min og jeg delte 9 bokser en natt vi kjørte bil, det var umulig å sove dagen etterpå, øynene stod som stilker!

Hvordan gikk det med bilkjøringa?

Jeg mener; var du like våken under kjøringa som dagen etter?? Eller kom våkenheten dagen derpå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, på samme måte som kaffe og koffein.

Battery inneholder likevel ikke så mye koffein som f.eks. Red Bull, i motsetning til hva mange tror.

Ikke er den god heller, så kjøp noen brett med Red Bull neste gang du er i Sverige. Den er fiiiiiiiiiiin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det med bilkjøringa?

Jeg mener; var du like våken under kjøringa som dagen etter?? Eller kom våkenheten dagen derpå??

Jeg var våken hele døgnet inkludert bilturen til jeg la meg kvelden etterpå, da med noen drinker innabors! Men jeg var på besøk hos slektninger jeg ikke hadde sett på mange år så jeg var nok alt for oppspillt til å sove uansett! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, på samme måte som kaffe og koffein.

Battery inneholder likevel ikke så mye koffein som f.eks. Red Bull, i motsetning til hva mange tror.

Ikke er den god heller, så kjøp noen brett med Red Bull neste gang du er i Sverige. Den er fiiiiiiiiiiin :)

Kjøper selvsagt RB når jeg er i Sverige. her hjemme på bygda går det i Battery og PittBull :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, på samme måte som kaffe og koffein.

Battery inneholder likevel ikke så mye koffein som f.eks. Red Bull, i motsetning til hva mange tror.

Ikke er den god heller, så kjøp noen brett med Red Bull neste gang du er i Sverige. Den er fiiiiiiiiiiin :)

....til blandevann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....til blandevann!

Helt klart, men Red Bull smaker så godt at det fint kan drikkes bare for å drikke det også.

Det kan ikke battery. Jeg er ikke noe glad i den drinken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper selvsagt RB når jeg er i Sverige. her hjemme på bygda går det i Battery og PittBull :-)

Det er ikke noe annet å si om deg enn at du er Harry!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var våken hele døgnet inkludert bilturen til jeg la meg kvelden etterpå, da med noen drinker innabors! Men jeg var på besøk hos slektninger jeg ikke hadde sett på mange år så jeg var nok alt for oppspillt til å sove uansett! :-)

Våken; som i _ikke_ trøtt?? Eller våken med øya oppspærra a lá Mr Bean??

"Som du maser", tenker du sikkert;-)

Grunnen til at jeg maser, er at jeg har tenkt å kjøre nordover en "liten" tur. Turen tar ca 16 timer, og jeg tenkte jeg skulle bruke natta. Selv om en sover på dagtid før en skal reise, er jo de aller fleste programert til å være trøtt/sove på natters-tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest alven

Våken; som i _ikke_ trøtt?? Eller våken med øya oppspærra a lá Mr Bean??

"Som du maser", tenker du sikkert;-)

Grunnen til at jeg maser, er at jeg har tenkt å kjøre nordover en "liten" tur. Turen tar ca 16 timer, og jeg tenkte jeg skulle bruke natta. Selv om en sover på dagtid før en skal reise, er jo de aller fleste programert til å være trøtt/sove på natters-tid.

Battery smaker vondt. Har mer sukker enn koffein, og placebo-effekten holder deg mer våken enn drikken.

Koffein-piller derimot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart, men Red Bull smaker så godt at det fint kan drikkes bare for å drikke det også.

Det kan ikke battery. Jeg er ikke noe glad i den drinken.

Jeg drakk den kun for å holde meg våken, klart Red Bull er bedre! Jeg brukte den noen ganger under ranglenettene på småprat og ICQ for 2-3 år siden! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våken; som i _ikke_ trøtt?? Eller våken med øya oppspærra a lá Mr Bean??

"Som du maser", tenker du sikkert;-)

Grunnen til at jeg maser, er at jeg har tenkt å kjøre nordover en "liten" tur. Turen tar ca 16 timer, og jeg tenkte jeg skulle bruke natta. Selv om en sover på dagtid før en skal reise, er jo de aller fleste programert til å være trøtt/sove på natters-tid.

Våken med øya oppsperra a lá Mr Bean en del av tiden ja, jeg var nok litt trøtt, vi hadde også røykepauser ganske ofte, vi kjørte fra MidtTroms til Steinkjær og Levanger om natten, der hadde vi pause ett døgn før vi dro videre til Sunnmøre, etter 3 dager der fulgte vi samme ruten nordover igjen! :-)

Men, vi passet begge to å holde oss våken samtidig i tilfelle en skulle duppe av, mens tre unger sov i baksetet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drakk den kun for å holde meg våken, klart Red Bull er bedre! Jeg brukte den noen ganger under ranglenettene på småprat og ICQ for 2-3 år siden! :-)

Før musesyken tok deg, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våken med øya oppsperra a lá Mr Bean en del av tiden ja, jeg var nok litt trøtt, vi hadde også røykepauser ganske ofte, vi kjørte fra MidtTroms til Steinkjær og Levanger om natten, der hadde vi pause ett døgn før vi dro videre til Sunnmøre, etter 3 dager der fulgte vi samme ruten nordover igjen! :-)

Men, vi passet begge to å holde oss våken samtidig i tilfelle en skulle duppe av, mens tre unger sov i baksetet!

He-he.

Omtrent samme ruta jeg skal ta;-)

En time vest for Oppdal + resten til Lødingen.

Med 2 unger i baksetet.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...