Gå til innhold

Offspring


Gjest tenåring

Anbefalte innlegg

Gjest tenåring

Hey!!! Tenkte jeg skulle starte en liten diskusjon....

Hva synes dere om Offspring?

Hvilke av offspring's sanger synes du er best?

I svaret, kan du godt komme med nye spørsmål, bare sånn for å få i gang en skikkelig diskusjon.... =)))

bajz!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tenåring

Kan jo komme med første svaret jeg da.....

Jeg synes "I want you bad" er den beste sangen.

Og jeg synes Offspring er shitbra - selv om en blir fort lei av vokalisten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var ikke så ille når de første kom, men det er mye pga at det på den tiden ikke fantes så mange punk band, i den grad off spring fortsatt kan kalles for det.

Nå har de blitt MTVsert og suger stort.

Hvis du liker punk er det mange andre band du kan høre på som mestrer denne generen langt bedre enn disse gutta her.

F.eks. kan du jo høre litt på Bad Religion, for ikke å snakke om Sex Pistols.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var ikke så ille når de første kom, men det er mye pga at det på den tiden ikke fantes så mange punk band, i den grad off spring fortsatt kan kalles for det.

Nå har de blitt MTVsert og suger stort.

Hvis du liker punk er det mange andre band du kan høre på som mestrer denne generen langt bedre enn disse gutta her.

F.eks. kan du jo høre litt på Bad Religion, for ikke å snakke om Sex Pistols.

"det på den tiden ikke fantes så mange punk band"

Nåja.. det fantes en hel del. Men Offspring var vel de eneste som ble spilt noe særlig på radio på den tiden, det er jo en helt annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"det på den tiden ikke fantes så mange punk band"

Nåja.. det fantes en hel del. Men Offspring var vel de eneste som ble spilt noe særlig på radio på den tiden, det er jo en helt annen sak.

Det var det jeg mente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenåring

De var ikke så ille når de første kom, men det er mye pga at det på den tiden ikke fantes så mange punk band, i den grad off spring fortsatt kan kalles for det.

Nå har de blitt MTVsert og suger stort.

Hvis du liker punk er det mange andre band du kan høre på som mestrer denne generen langt bedre enn disse gutta her.

F.eks. kan du jo høre litt på Bad Religion, for ikke å snakke om Sex Pistols.

Nevn noen låter av sex pistols??? plz

thnx!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nevn noen låter av sex pistols??? plz

thnx!

Her kan du i alle fall få en del schlägere, i relativt varierende sjanger fra pop-punk til hardcore punk og plukket i alfabetisk rekkefølge fra playlisten min:

Bad Religion - American Jesus, Dead Kennedys - Too drunk to fuck, Dia Psalma - Emelie, Exploited - Punks not dead, Exploited - Sid Vicious was innocent, Fence - Alone, Green Day - 2000 Light Years Away, Link 80 - Nothing New, Operation Ivy - Take Warning, Operation Ivy - Yellin' in my ear, Ramones - I wanna be sedated, Ramones - Sheena is a punk rocker, Rancid - Time Bomb, Rancid - Ruby Soho, Dropkick Murphys - Good Rats, Cockney Rejects - Here we go again, Cock Sparrer - Sunday stripper, Angelic Upstarts - Last night another soldier.

Jeg har aldri vært en stor Offspring-fan, men skal jeg plukke meg en favorittlåt må det bli Gotta get away eller Something to believe in.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan du i alle fall få en del schlägere, i relativt varierende sjanger fra pop-punk til hardcore punk og plukket i alfabetisk rekkefølge fra playlisten min:

Bad Religion - American Jesus, Dead Kennedys - Too drunk to fuck, Dia Psalma - Emelie, Exploited - Punks not dead, Exploited - Sid Vicious was innocent, Fence - Alone, Green Day - 2000 Light Years Away, Link 80 - Nothing New, Operation Ivy - Take Warning, Operation Ivy - Yellin' in my ear, Ramones - I wanna be sedated, Ramones - Sheena is a punk rocker, Rancid - Time Bomb, Rancid - Ruby Soho, Dropkick Murphys - Good Rats, Cockney Rejects - Here we go again, Cock Sparrer - Sunday stripper, Angelic Upstarts - Last night another soldier.

Jeg har aldri vært en stor Offspring-fan, men skal jeg plukke meg en favorittlåt må det bli Gotta get away eller Something to believe in.

Oi, takk. Der var det mye artig musikk :)

Vet en til som skal laste ned litt nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...