Gå til innhold

Nå har vi hatt dol-fest i hagen :-)


mettewa

Anbefalte innlegg

Faktisk heeelt sant, samtlige av damene over fire år som har vært i hagen vår i kveld kjenner jeg på grunn av dol :-)

Takk for en kjempekoselig kveld; manne, golf, bamsemums 23, lpb og piamor! Alle med menn og en haug med barn :-) Hva skulle vi vel gjort uten dol? Sikkert vært dønn ensomme, hele gjengen. For det er jo ingen av oss som er noe utpreget sosiale ;-)

Synes dere gikk hjem litt tidlig, da. Sitter her med cognacen min og en elskovssyk mann ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig da mettewa:o) Kjempeartig at dere har funnet hverandre på den måten da*s*

Litt misunnelig på deg som har truffet så mange dolere jeg:) Har bare truffet en, bortsett fra de jeg kjenner fra før da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok koselig kan jeg tenke meg! Så dere kommer vel til å treffes igjen?

Håper du fikk gjort noe med mannen dah... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...