Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ok, hvis _litt_ av scenen er der, er det fullt mulig at jeg husker feil.

Kommer du til å kjøpe denne nye versjonen også? Da venter jeg til du har saumfart den, og gitt en meget fyldig rapport, før jeg investerer i noe sjøl. ;-)

Ja, jeg kommer til å kjøpe den, og jeg er villig til å vedde på at den nye versjonen kommer før jul. Det er typisk å gi ut sånt da. Sånne pakker er jo perfekte julegaver.

Den vil garantert bli gitt ut i kronologisk rekkefølge, sånn som på videopakka du har, og dette er også en fordel synes jeg.

Jeg får ønske meg den til jul, blir litt kjipt å bruke nye 600 kroner på den serien. Isåfall har jeg Gudfaren filmer her for tilsammen 1800 kroner og det blir lissom noe drøyt.

På den annen side må jeg jo ha den. Det var litt nedtur å se versjonen uten disse scenene, rett og slett fordi man hele tiden sitter å irriterer seg over det man ser er borte...

Hehe, jeg satt jo hele tiden å forklarte brodern om de scenene som skulle vært der og der, hva som ble sagt i de scenene, osv :)

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

22

• double

2

• Tornerose

1

• amethyst

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest retvizan

Ja, jeg kommer til å kjøpe den, og jeg er villig til å vedde på at den nye versjonen kommer før jul. Det er typisk å gi ut sånt da. Sånne pakker er jo perfekte julegaver.

Den vil garantert bli gitt ut i kronologisk rekkefølge, sånn som på videopakka du har, og dette er også en fordel synes jeg.

Jeg får ønske meg den til jul, blir litt kjipt å bruke nye 600 kroner på den serien. Isåfall har jeg Gudfaren filmer her for tilsammen 1800 kroner og det blir lissom noe drøyt.

På den annen side må jeg jo ha den. Det var litt nedtur å se versjonen uten disse scenene, rett og slett fordi man hele tiden sitter å irriterer seg over det man ser er borte...

Hehe, jeg satt jo hele tiden å forklarte brodern om de scenene som skulle vært der og der, hva som ble sagt i de scenene, osv :)

Spørs om jeg klarer å vente helt til jul, særlig hvis vi har fått dvd-spiller i hus!

Hmm, høvdingen og snuppa reiser antagelig til Tyskland i høstferien, da får jeg huset for meg selv i over ei uke. Hva synes du jeg skal bruke den uka til? ;-)

Spørs om jeg klarer å vente helt til jul, særlig hvis vi har fått dvd-spiller i hus!

Hmm, høvdingen og snuppa reiser antagelig til Tyskland i høstferien, da får jeg huset for meg selv i over ei uke. Hva synes du jeg skal bruke den uka til? ;-)

Du skal i hvertfall se på Gudfaren :)

Hmmm da har jo også den engelske serien kommet godt igang, så den uken får du nok en deilig ferie :)

Gjest retvizan

Du skal i hvertfall se på Gudfaren :)

Hmmm da har jo også den engelske serien kommet godt igang, så den uken får du nok en deilig ferie :)

Da er det bare å hamstre inn godt med forsyninger i forkant, så slipper jeg å kaste bort for mye tid på handleturer.

*Glede seg*

Tempoetappen er i gang, sitter her og følger med på Eurosportsida live, men tv-sendinga begynner ikke før 14.30.

Var innom og sjekka odds, men der var det ikke mye å hente. Dessuten er en tempoetappe mye mer forutsigbar enn flate etapper og - til en viss grad - fjelletapper.

Døh, er det lett å bli hekta på sånn oddsspilling? *lure*

Annonse

Da er det bare å hamstre inn godt med forsyninger i forkant, så slipper jeg å kaste bort for mye tid på handleturer.

*Glede seg*

Tempoetappen er i gang, sitter her og følger med på Eurosportsida live, men tv-sendinga begynner ikke før 14.30.

Var innom og sjekka odds, men der var det ikke mye å hente. Dessuten er en tempoetappe mye mer forutsigbar enn flate etapper og - til en viss grad - fjelletapper.

Døh, er det lett å bli hekta på sånn oddsspilling? *lure*

Neida, du blir ikke så hekta. Jeg roet meg i hvertfall betraktelig ned etter å ha lidd noen litt for store tap under fotball VM.

Nå satser jeg rimelig safed og for moro skyld :)

Gjest retvizan

Neida, du blir ikke så hekta. Jeg roet meg i hvertfall betraktelig ned etter å ha lidd noen litt for store tap under fotball VM.

Ok, får ta meg tid til å gå gjennom den omstendelige registreringsprosedyren når TdF er over.

*$$$$$$$$$*

Annonse

Gjest carlina

Urg,, du er ikke alene om å være dårlig i dag,selv om jeg har andre ting å skylde på!!

*pjuuk* =o(

Urg,, du er ikke alene om å være dårlig i dag,selv om jeg har andre ting å skylde på!!

*pjuuk* =o(

Det er bedre å være fyllesyk enn sånn som jeg er nå.

Når jeg våknet i dagmorges med enorme magessmerter (lå sammenkrøket i sengen og skjønte ikke en lyd..) så ble jeg noe vettaskremt. Jeg virkelig HATER å ha magesmerter og når jeg atpåtil spydde så følte jeg meg ikke videre høy i hatten...

Du hadde det i det minste gøy i går! :)

Gjest carlina

Det er bedre å være fyllesyk enn sånn som jeg er nå.

Når jeg våknet i dagmorges med enorme magessmerter (lå sammenkrøket i sengen og skjønte ikke en lyd..) så ble jeg noe vettaskremt. Jeg virkelig HATER å ha magesmerter og når jeg atpåtil spydde så følte jeg meg ikke videre høy i hatten...

Du hadde det i det minste gøy i går! :)

Jada hadde det moro jeg..Det merklige er at jeg kom hjem med nøyaktig like mye penger som jeg hadde med meg ut...+ frokost....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...