tonie Skrevet 27. juli 2002 Skrevet 27. juli 2002 Kärleken väntar med Kent. Hvilken er din? :-) 0 Siter
Lillelurven Skrevet 27. juli 2002 Skrevet 27. juli 2002 Berserk? Dansegulv? Fremmedord for meg når de er satt sammen.:-) Åhhhhh,jeg fikk lyst å danse. Men Kent er veldig bra...... 0 Siter
Amiga Skrevet 27. juli 2002 Skrevet 27. juli 2002 Berserk? Dansegulv? Fremmedord for meg når de er satt sammen.:-) Åhhhhh,jeg fikk lyst å danse. Men Kent er veldig bra...... På nett igjen? :-) 0 Siter
Gjest tenåring Skrevet 27. juli 2002 Skrevet 27. juli 2002 husker ikke tittelen men.... "bam, bam, bam! I can hear your puppy! bam, bam - everybody moove your feets" Sangar'n høres helt forjævelig ut.... men på en eller annen måte har jeg klart å få et forhold til den sangen. 0 Siter
Wulfi Skrevet 27. juli 2002 Skrevet 27. juli 2002 "Vincero" med Fredrik Kempe Og etter gårsdagens THOR de France så nynner jeg selvsagt på "Seier`n er vååår" :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.