Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Lillelurven

Heisann du fagre:-) Og God Morgen!

Trøtt som en dupp, hadde besøk i går, kjempekos. Ei gamel skoleveninne jeg ikke har sett på mange år.Satt oppe til i 2-tiden,og fikk ikke sove etterpå.......

Ellers er det lite doling,har nok med andre ting liksom.

Skal ta meg i naken å bli flinkere til å sende mail, du vet, det går litt i rykk og napp.

Håper du får en fin dag-nå må jeg vekke resten av huuset......

*gjeeeesp*

Klæm tel dæ fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65084-solsikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg vennen:o)

Mailen er lest og vil bli besvart i løpet av dagen. Er så trøtt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Måtte opp tidlig i dag for sambo skulle ut å fly og jeg måtte handle først. Huff, huff hvem er på butikken 0930 på en lørdagsmorgen? Ikke noe jeg er vant til i alle fall:(

Nå må jeg lage frokost til jentene også skal jeg se om jeg får sneket meg til noen minutter på sofan. Ble sittende alt for lenge med datan i natt, holder på med dette WGI greian skjønner du. Ble jo hel tent her og har allerede aktivitet under meg:D Og det etter bare å ha vært med i to dager. Hehe, morsomt. Sendte ut mailer til flere som er interesert o.l i natt så klokka ble mye før jeg køya:)

Vi får tastes videre etterhvert og kanskje jeg ser deg på dol i løpet av dagen. Her er været foresten svært ustabilt:( Regn og sol omhverandre og ett høstlig drag i lufta med bare 12 grader:( Vil ha sommer litt til jeg*s*

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65084-solsikke/#findComment-292118
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...