Gå til innhold

venner


Alley

Anbefalte innlegg

Gjennom mitt 23 årige liv har jeg flyttet 7 ganger og nå skal jeg det igjen. Man skulle kanskje tro at dette ville gjøre deg sterk og at du ikke har noe problem med å finne nye venner....vel jeg trenger litt lengre tid. Kanskje er det noen her som har noen gode råd til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vær deg selv.

Et litt for standard svar, men det er vel ikke så mange andre mulgheter?

Du kan jo forresten joine en eller annen klubb, noe som interesserer deg, et helsestudio, eller noe sånt, for å møte nye folk..

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvordan du har det - jeg er 27 år og har flyttet 15 ganger. Det er jammen ikke enkelt, og jo eldre du blir jo vanskeligere er det å få kontakt med nye mennesker. Det er ikke så lett å bare gå bort til noen og spørre om de vil være vennen din, liksom. Det er det mye lettere å gjøre som barn.

Men en ting som jeg har funnet ut er at det er MYE enklere å komme i snakk med andre dersom man har barn eller hund! Nå er vel kanskje ikke et barn noe man skaffer seg over natten for å få venner da, men.....en hund kan jo kanskje være noe. Dessuten er det kjempegodt selskap hvis du er litt ensom o.l. Ellers kan det jo være en ide å prøve å være litt aktiv i nærmiljøet der du skal flytte. Enten i styr og stell, kirken(hvis det er aktuelt), kurs etc. Det har i alle fall hjulpet meg!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...