Gå til innhold

hjelp??


tomat

Anbefalte innlegg

No er jeg drittlei. Inge ting er som det skal være. Jeg er 21 år og 180 høy har sjelden menstruasjon, nesten ikke bryst, ,kviser i ansikt og på ryggen. Uønsket hårvekst i ansiktet, på lår og mage. Jeg har vært til gynekolog, men jeg fikk ikke noe svar eller navn på hva som feilte meg. Jeg har også noen kilo for mange , prøver å slanke meg ,men får det ikke til. jeg føler meg mislykket og ulykkelig. Hva skal jeg gjøre???? jeg har så lyst å bli normal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg forstaar at du er lei deg og jeg synes du skal snakke med den gynekolog som har undersokt deg. Du kan faa hjelp til aa faa normale menstruasjoner og evt hjelp for a redusere uonsket haarvekst. Men vanskeligere blir det nok aa gjoere dine bryster stoerre, er jeg redd for, men jeg vet jo ikke hvor gammel du er og naar du fikk foerste mensen.

vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...