Gå til innhold

Heia alle sammen.

Anbefalte innlegg

Gjest lillesintemeg

Så er jeg innom igjen. Bare en liten svipptur,liksom. Ville bare si at jeg savner dere, men jeg har det faktisk meget bra, og derfor har jeg ikke behovet,lenger,hvis dere skjönner..:-)

Sör,Dixi,Ritva,+ alle dere andre som har värt der for meg:Glad i dere..:-)

LilleMy,hvis du hopper inn,så husk: Eg e der hjemma,om du trenge meg...;-)

Ellers,husk,alle sammen,det GÅR an å komme seg opp av gjörma.

Jeg var vel en stund inne i en "offer-rolle",hvor jeg fölte at det vra trygt å väre. Til plutselig en dag hvor jeg fant ut at noen trengte meg,for MEG. Da fant jeg ut hvor utrygt det egentlig var å väre et offer. Jeg ville ikke väre et offer lenger,og ble sterk. Å, det tok tid,lang tid.Men da jeg endelig fant ut hva jeg mistet ved å föle meg liten og brukt,ville jeg bli stor og sterk,og TA dem som gjorde vondt mot barn.

Min tid som offer er over. Jeg er nå et sterkt menneske, med svake sider, ikke et svakt menneske med sterke sider.

Stå på. En dag skal rettferdigheten seire. For alle, som det gjorde for meg.

Vär bare forsiktige med å gi ut navn/nummer/bosted etc her inne. Her skal du väre anonym. Det er ditt valg, selvsagt,men,som Sör sier, vär forsiktig.

Utover det vil jeg få önske alle en riktig god sommer. Snart er hösten over oss. Men hösten gir så mye den også. Fine farger,god luft,jul...:-)

Take care.

Klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65102-heia-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...