Gå til innhold

hva er dette?


hinsides

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 13 år

som lurer på noe:

i min venstere testikkel

er det akuratt som det er en masse klumper. De gjør ikke vondt men jeg lurer litt fordi

jeg har hatt det i over ett år.

I min høere testikkel kommer det ofte en "blære" som det går ann og klemme på, den har jeg også hatt i litt over ett år.

hva er det innu "blæra" og hva er klumpene?????

Hisen en som er beskymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hinsides!

Jeg er ikke gutt så jeg kan vel egentlig ikke hjelpe så mye. Men jeg kan fortelle deg at to av mine ekstyper fortalte meg om de samme "problemene", han ene av de hadde gått til en lege som sa at det var helt normalt og ingenting å tenke på.

Så det er sikkert ikke farlig. Men jeg oppfordrer likevel legen eller andre menn å svare også.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maranata

Hmmm, det kan nesten høres ut som du trenger en god gammeldags ronk. Nå vet ikke jeg om du onanerer regelmessig, men hvis du ikke gjør det, ville jeg prøvd, for det kan nesten høres ut som du har sædoppsamling. Vel vel,,,verdt å prøve, ikke sant???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Det kan være flere forhold, en viss form for brokk for eks (årebrokk) eller andre ting, cyster o.l.. Det beste du kan gjøre er å la en lege se på saken.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Med hilsen

Berthold Grünfeld

lege/psykiater

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hos lege

Var for en stund siden hos lege fordi jeg oppdaget noen ekstra "klumper" i pungen, de var tydelig mindre enn steinene, men det gjorde ikke noe vondt.

Jeg fikk beskjed om at det var bi-testiklene mine. Det er mulig at det er de du kjenner, men for all del, er du usikker så gå til lege.

Og innlegget til Maranata er tydeligvis skrevet av noen som ikke er klar over at naturen ordner dette på egen hånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, det kan nesten høres ut som du trenger en god gammeldags ronk. Nå vet ikke jeg om du onanerer regelmessig, men hvis du ikke gjør det, ville jeg prøvd, for det kan nesten høres ut som du har sædoppsamling. Vel vel,,,verdt å prøve, ikke sant???

Vel, jeg hadde glemt og skrive dette: jeg har ikke sædutløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...