Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Takk for turen...:-)

Det vegkrysset oppi høgget her kom litt brått på meg, så jeg rakk ikke stoppe og takke for turen skikkelig da...

Holdt på å lage "fårikål" et stykke etter krysset.*s*

Toskete sau, står stille og koper, men da jeg skulle passere, tok jammen dyret med seg begge unga, noe slekt lenger utti, og skulle forbi rett foran hjulet mitt gitt...>:-\

Jaja, jeg rakk stoppe da..

Nå er øl satt i kjøleskapet, jeg trenger en dusj.. Tror ikke det blir noe dassriving i dag lell, så da blir det en øl etter dusjen..*s*

Ps: Hils de andre som var med da.:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65121-mrxx/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan:-))

Dette var en flott tur, det ble over 31 mil på oss:-))

En ting er sikkert og det er at vi skal kjøre den turen der en gang til, men da skal vi kjøre lenger, slik vi snakket om.

Men vi skal kjøre en annen vei enn det vi gjorde før vi traff deg, det var en helvetes vei, fytti katta som jeg så ut, når jeg ringte deg..*ler*...men moro var det, selv om vi ikke visste hvor vi var en stund:-))

Kona var helt pudding når vi kom hjem. Vondt både her og der, sliten og trett, hehe.

Det var mye fårikål emner på turen, jævlig fort gjort å tryne i en slik en. De kan være skumle.

Skal hilse i retur:-)))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65121-mrxx/#findComment-292586
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...