Gjest musevis Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Kan du skrive litt om hvordan du syntes utdannelsen som førskolelærer var? Hvilke egenskaper er de aller viktigste og ha, for å like/mestre utdannelsen/jobben? Jeg er så i tvil om jeg skal ta skoleplassen jeg er blitt tildelt. En skoleplass jeg nærmest bare satte på til slutt for å fylle opp. Jeg har 2 barn selv, men har aldri jobbet i barnehage eller skole. Jeg har godt kunne tenkt meg å jobbe som spesialpedagog, og det var vel derfor jeg satte opp førskolelærer på søknaden. Nå er det da slik at jeg er kommet inn på det siste ønsket og en plass jeg ikke har viet så mye tanker. Første ønsket mitt var sosionom. Altså et helt annet yrke. Så kjære førskoleutdannet, hva trenger jeg av egenskap for å synes dette er interessant? Er det kun i barnehage/grunnskole man kan jobbe som førskolelærer? Finnes det jobber innenfor rådgiving som førskolelærer? Kom med innspill, så jeg ikke gjør noe jeg angrer på:-) Enten det blir forkastet eller godkjent som utdannelse for meg. Jeg trenger først noen tanker fra dere erfarne der ute, både positive og negative, slik at jeg har noe å tygge på. Hvor lange dager hadde dere på skolen? Hvor mange timer pr.dag? Var det undervisning hver dag? Hmmm..skal, skal ikke, skal, skal ikke.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/65139-hei-alle-f%C3%B8rskolel%C3%A6rerutdannede-ogs%C3%A5-p%C3%A5-sm%C3%A5barnsforum/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.