Gå til innhold

Jeg orker snart ikke mer....... : (

Anbefalte innlegg

Uff.. er bare helt tom for tiden.. vet ikke helt hvorfor.. burde vært glad og fornøyd.. har gode venner som bryr seg + at jeg trives på jobb.. egentlig burde jeg jo ha d bra... men d går bare ikke.. HVORFOR.. er så dritt lei av å være nede..har bare lyst til å gi opp nå.. men jeg kan jo ikke d heller .... hmmmm...

Uff.. blir sprø av meg selv .. jeg sitter jo her og bare ødelegger meg selv.. HVORFOR... skulle ønske at jeg bare kunne bli litt snillere med meg selv... men jeg fortjener vist ikke d... ;- (

Men jeg får prøve å holde ut litt til.. går nok sikkert bedre om en stund.. selv om d ikke føles sånn nå.. men jeg skal snakke med none i morra... et ektepar fra en menighet som jeg har gått litt i som har veldig lyst til å hjelpe meg.. er kjempe takknemlig for d da.. er godt når noen bryr seg...

hmmm .. sorry.. sikkert et veldig forvirrende innlegg...

Trenger noen klemmer...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65172-jeg-orker-snart-ikke-mer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Engelen33

Hei, vennen min!

Føler med deg. Har det på samme måten selv akkurat nå. Så fint at du får pratet med noen! At noen er villige!! Ta imot all hjelp du kan få! Ønsker deg lykke til, og en god og varm styrkeklem til deg! Du skal se at en dag skal vi få det bedre vet du. *holder lenge rundt deg*

Hei, vennen min!

Føler med deg. Har det på samme måten selv akkurat nå. Så fint at du får pratet med noen! At noen er villige!! Ta imot all hjelp du kan få! Ønsker deg lykke til, og en god og varm styrkeklem til deg! Du skal se at en dag skal vi få det bedre vet du. *holder lenge rundt deg*

hei mymya...

du er ikke alene.Bare kom å prat med meg på nattprat!Du er ikke alene om å ha det tøft,vennen(kanskje ikke mye trøst,men men)

*klemmer mymya leeeenge*

hilsen

(Ano)

hold ut! jeg kommer snart.. så kan vi gråte sammen... har tenkt masse på deg denne uka. kom akkurat inn døra nå og kasta meg over maskinen. gleder meg til å møte deg, min kjære, kjære telefonvenn som jeg haar blitt så glad i!

hold ut, vi skal klare dette! tar en dag av gangen. vet det er tungt og vanskelig, men vi skal klare det!

ta i mot hjelpen. grip fatt i de hendene som strekkes ut til deg. la de få lov til å elske deg og holde rundt deg. fordi du fortjener det!

jeg har på merkelig vis klart å sperre hele telefonen min, så jeg får ikke inn meldinger, telefoner eller noe. sender deg det midlertidige nr så lenge. og hvis du vil kan du godt ringe meg i kveld på hjemmetelefonen. familien er kommet hjem, men ære være tråløs telefon!! :o)

tenker masse på deg. tillat deg selv og kjenne på smerten, men ikke tillat den å knekke deg. du er den sterkeste!

bless du!

klem fra agapetos

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...