Gå til innhold

Hm...lurer litt..noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Gjest Engelen33

For noen dager siden så hørte jeg noe på nyhetene som fikk meg til å tenke litt... det var ei dame som hadde blitt utsatt for en blotter som satt og onanerte. Han var fra Kr.sand, og det første som slo meg var: "Tenk om det var han samme!" Hadde ikke tenkt så mye på det før.. eller, kanskje jeg hadde fortrengt det litt også?

Det hendte da jeg gikk i 6.kl. Venninnen min og jeg gikk til skolen en morgen da vi plutselig kom over en blotter som satt og onanerte. Han satt der med et sløvt blikk og gliste mot oss! Vi ble vettskremte og løp så fort vi kunne til skolen! Vi pratet ikke om det til noen eller med hverandre. Vi ville bare glemme... problemet var jo at jeg kunne ikke glemme.. var i helspenn hver gang jeg gikk den samme veien.. ventet bare på at han skulle dukke opp fra buskene igjen.

Det jeg merket meg med var at hun damen skulle anmelde han som gjorde det og hun kalte det et "seksuelt overgrep" siden det skjedde MOT hennes vilje. Hun ville jo ikke se på at han blottet seg og onanerte foran henne. Hm.... var det et overgrep som skjedde for venninnen min og meg også da? Hvorfor klarte vi ikke å fortelle om det? Var det fordi vi ikke helt visste åssen vi skulle si det? Tror kanskje ikke vi visste hva det kaltes engang heller... vi var jo bare 12 år... jeg husker iallefall at jeg trodde det var MIN skyld... Har andre opplevd noe liknende?

Ønsker å gi dere alle her inne en god og varm styrkeklem, og ønske dere en fortsatt god sommer. Ingrid26... tusen takk for hilsenen du skrev til meg i gjesteboken! Ble veldig glad for det!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65177-hmlurer-littnoen-som-kan-hjelpe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skal mye til å gå gjennom livet uten å møte en blotter eller fem. Barn kan selvfølgelig bli skremt - og slike episoder kan sette spor - men å sammenligne blotting med en del andre grovere former for overgrep mener jeg blir helt feil.

*holder rundt engelen og slipper ikke*

Hei, vennen min..

Jeg møtte en blotter da jeg var 11 år, han kjørte etter meg med bilen sin. Til slutt kjørte han forbi, og satt utenfor bilen og onanerte når jeg gikk forbi.

Jeg var vel egentlig allerede da 'erfaren' nok til å vite hva han drev med, og 'kald' nok til å rett og slett ta bilnummeret hans. Jeg løp det jeg maktet mens jeg pugget bilnr.... Det værste var å fortelle det hjemme, (jeg har veeldig gammeldagse foreldre) men jeg gjorde det, og faren min ringte politiet. Bare et par timer etterpå fikk vi beskjed om at han var tatt.

Jeg kan ikke huske at dette gikk noe inn på meg. Og ihvertfall ikke at jeg følte noe skyld.

Men jeg var allerede blitt utsatt for overgrep i noen år, så jeg var nok litt 'herdet' for sånne ting...

Det er selvfølgelig et slags 'mentalt' overgrep, men jeg tror alle mennesker opplever det i større eller mindre grad i lpt. av livet...

Og det er jo individuelt hvordan man reagerer, og hva som 'setter seg' i sinnet .

**sender en god klem til deg**

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...