Gå til innhold

Savner sex med exen


Gjest Den sørgelige onanist

Anbefalte innlegg

Gjest Den sørgelige onanist

En ting skal hun ha - vi hadde (etter min mening) den deiligste sex'en som det er mulig å få til - før og etter barna kom. Hun var kreativ og gjorde det alle gutter bare drømmer om å få prøve. Nå har hun fått seg en ny HELDIG GRIS!!! Hvordan i svarte kan jeg slutte å tenke på dette! Jeg blir sprø og savnet er der etter!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min tidligere samboer vil jeg beskrive noxå likt som du beskrev din ex.

Men.....jeg VET at det ikke ville funket på annen måte enn sexuelt, og at det er en grunn til at jeg gjorde det slutt. Selvom jeg har grått mine bitre tårer flere ganger når jeg savner henne.

Så.......finnes det 2 av denne sorten, så finnes det flere. Ut og let.

:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den sørgelige onanist

Min tidligere samboer vil jeg beskrive noxå likt som du beskrev din ex.

Men.....jeg VET at det ikke ville funket på annen måte enn sexuelt, og at det er en grunn til at jeg gjorde det slutt. Selvom jeg har grått mine bitre tårer flere ganger når jeg savner henne.

Så.......finnes det 2 av denne sorten, så finnes det flere. Ut og let.

:-))

Har du noen tips om hvor? Hvis noen kan matche exen - gi meg beskjed!!! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Det tar tid, men du vil få henne på avstand etter hvert, og kanskje finne deg en ny partner. I mellomtiden er det ikke så meget du kan gjøre, annet enn å savne henne. Til livet hører motgang såvel som medgang.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Med hilsen

Berthold Grünfeld

lege/psykiater

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Den sørgelige onanist

..hva var nå dette som alle gutter drømmer om å prøve som hun gjorde??

MÅ bare spørre

Det er bare mellom oss gutta!! Kanskje en dag er det din tur *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare mellom oss gutta!! Kanskje en dag er det din tur *S*

Det måtte jo være en god ide å gi oss jentene et lite tips om HVA dette er, slik at det blir flere slike superfenomenalistiske kvinner som tilfredsstiller mennene slik de drømmer aller mest om... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den sørgelige onanist

Det måtte jo være en god ide å gi oss jentene et lite tips om HVA dette er, slik at det blir flere slike superfenomenalistiske kvinner som tilfredsstiller mennene slik de drømmer aller mest om... ;-)

Holder kurs i helgen :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..hva var nå dette som alle gutter drømmer om å prøve som hun gjorde??

MÅ bare spørre

.......er mangel på hemninger det som tenner meg. I tillegg til initiativ til å prøve alt som fantasien klarer å koke sammen. Ingenting er perverst mellom 2 (eller flere .ref. tv3)samtykkende voxne, så lenge det er godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...