Gå til innhold

Kim Wilde


Biffalo

Anbefalte innlegg

Hun dukket plutselig opp i hodet mitt.

Vel det nærmeste jeg har vært en "kjendisforelskelse". Hadde mange og store plakater på gutterommet på slutten av 80-tallet.Wow....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg oppdaget plutselig at hun nå er gartner da jeg så på et program på BBC. Programmet går ut på at det kommer gartnere og fikser opp hagen til folk, og Kim Wilde var sjefsgartneren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Visste ikke at hun var gartner da.....men hun hadde to-tre brukbare sanger på 80 tallet i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tassmus

Jeg oppdaget plutselig at hun nå er gartner da jeg så på et program på BBC. Programmet går ut på at det kommer gartnere og fikser opp hagen til folk, og Kim Wilde var sjefsgartneren.

Vel, ikke bare gartner. Hun har faktisk gitt ut en ny låt i år, men den er ikke sluppet i Norge enda tror jeg. Den heter "Loved" og er sinnsykt bra. En sånn en du ikke får ut av hodet.

Skal du laste den ned så prøv å finn Pulsdriver Remix.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...