Gå til innhold

Musikk - opp og ned!


double

Anbefalte innlegg

Hos meg er det Rhapsody som topper listen over uploads. På en god andreplass kommer Blind Guardian, etterfulgt av Marilyn Manson med Tainted Love.

Her er gruppene representert på mine siste nedlastinger:

Anathema, Moonspell, Stigmata, Vintersorg, Rammstein, Van Halen, Jan Teigen, Blur, Eisregen, My Dying Bride, Goetica, Megadeath, U2, Yello Mollo, Thyrfing, War of the Worlds, White Zombie, The Undertones, The Jam, Tehosekoitin, Rush, Magnus Uggla, Luxus Leverpostei, Stereophonic...

Er ute etter tips, så hva ligger høyest på upload-lista de? Hva har du hatt på download de siste dagene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De siste dagene har det ligget i Dimmu Borgir og Satyricon. Jeg har funnet ut at noe av deres eldre materiale, som er synget på norsk, er meget bra!

Deres nye materiale er det selvsagt hevet over enhvert tvil at er bra.

I tillegg har jeg lastet ned litt Kizz, litt DIO, litt Dead Kennedys, Led Zeppelin, og diverse.

Du ser jo ut til ikke å ha en så alt for verst musikksmak, så hva med litt Ozzy, gammal Black Sabbath, Kizz (kul mimremusikk), Zeppelin, Deep Purple, WASP (I wanna be somebody er et must!), og musikk i de baner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste dagene har det ligget i Dimmu Borgir og Satyricon. Jeg har funnet ut at noe av deres eldre materiale, som er synget på norsk, er meget bra!

Deres nye materiale er det selvsagt hevet over enhvert tvil at er bra.

I tillegg har jeg lastet ned litt Kizz, litt DIO, litt Dead Kennedys, Led Zeppelin, og diverse.

Du ser jo ut til ikke å ha en så alt for verst musikksmak, så hva med litt Ozzy, gammal Black Sabbath, Kizz (kul mimremusikk), Zeppelin, Deep Purple, WASP (I wanna be somebody er et must!), og musikk i de baner!

Ikke dårlig SDD...

DIO, Dead Kennedys, Led Zeppelin, Ozzy Osbourn, Black Sabbath og Deep Purple har jeg lasta ned i massevis fra før...

Så nå henter jeg ned litt WASP :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dårlig SDD...

DIO, Dead Kennedys, Led Zeppelin, Ozzy Osbourn, Black Sabbath og Deep Purple har jeg lasta ned i massevis fra før...

Så nå henter jeg ned litt WASP :-)

Høres bra ut!

Plutselig kommer man på gamle og gode band, så jeg skal gi beskjed om jeg får noen åpenbaringer.

Det må du gjøre også! Hender jeg vrier hue for å komme på gamle gode band..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut!

Plutselig kommer man på gamle og gode band, så jeg skal gi beskjed om jeg får noen åpenbaringer.

Det må du gjøre også! Hender jeg vrier hue for å komme på gamle gode band..:)

Gamle gode? Hmm, det spørs jo hvilken om smaken er helt lik da, men her er noen jeg kommer på:

Accept, Billy Idol, Crass, The Clash, Sex Pistols, The Undertones, Dictators, Iron Maiden, Johnny Rotten, Kjøtt, Lou Reed, Nina Hagen, Scorpions, Steppenwolf, The Alarm, The Stranglers, Twisted Sister..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle gode? Hmm, det spørs jo hvilken om smaken er helt lik da, men her er noen jeg kommer på:

Accept, Billy Idol, Crass, The Clash, Sex Pistols, The Undertones, Dictators, Iron Maiden, Johnny Rotten, Kjøtt, Lou Reed, Nina Hagen, Scorpions, Steppenwolf, The Alarm, The Stranglers, Twisted Sister..

Legg til Antrax der, så har du mye bra!

Problemet er at det er jævla vanskelig å finne noe å laste ned av det bandet.

Overkill, venom, Saxon, kreator, osv, er også andre band som er verdt å nevne.

Ja, og så selvsagt sepultura og slayer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For tiden er det mest Sirenia, Forest of shadows og Shape of despair det går på. Og litt Tiamat og Terion.

Therion har jeg, men de andre laster jeg ned for fult her - var midt i blinken jo :-))

Ellers føler jeg for å nevne Golden Dawn, Meshuggah, Tristania og Covenant..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...