Bassisten Skrevet 28. juli 2002 Skrevet 28. juli 2002 Ikke vær spydig, unge mann! :-P Trudde eg synte at eg brydde meg! 0 Siter
nanna Skrevet 28. juli 2002 Forfatter Skrevet 28. juli 2002 Trudde eg synte at eg brydde meg! Jadda. 0 Siter
nanna Skrevet 28. juli 2002 Forfatter Skrevet 28. juli 2002 *vinker* Ser du meg ikke? Jfr sms fra to dager tilbake. Mulig jeg bare er litt treg...? Ikke svar på den siste der, forresten. Hehe. 0 Siter
nanna Skrevet 28. juli 2002 Forfatter Skrevet 28. juli 2002 Det var koselig å høre Ja, ikke sant? 0 Siter
birdie Skrevet 28. juli 2002 Skrevet 28. juli 2002 Jfr sms fra to dager tilbake. Mulig jeg bare er litt treg...? Ikke svar på den siste der, forresten. Hehe. *fnis* Jeg måtte lese det siste der fire ganger før jeg skjønte hva du mente.. *blond og blond* 0 Siter
nanna Skrevet 28. juli 2002 Forfatter Skrevet 28. juli 2002 *fnis* Jeg måtte lese det siste der fire ganger før jeg skjønte hva du mente.. *blond og blond* Hehe! Men du vet vel at hjernen til gravide krymper? Jeg mener; du er gravid OG blond! Mamma mia. 0 Siter
birdie Skrevet 28. juli 2002 Skrevet 28. juli 2002 Hehe! Men du vet vel at hjernen til gravide krymper? Jeg mener; du er gravid OG blond! Mamma mia. Dødelig kombinasjon, det der! Godt jeg får gjort noe med en av tingene i løpet av morradagen, da - kanskje jeg rekker å slenge i litt rødfarge i håret før jeg reiser i kveld også.. 0 Siter
nanna Skrevet 28. juli 2002 Forfatter Skrevet 28. juli 2002 Dødelig kombinasjon, det der! Godt jeg får gjort noe med en av tingene i løpet av morradagen, da - kanskje jeg rekker å slenge i litt rødfarge i håret før jeg reiser i kveld også.. Da blir du falsk blondine! *fnise* 0 Siter
birdie Skrevet 28. juli 2002 Skrevet 28. juli 2002 Da blir du falsk blondine! *fnise* Nei, nå må du gi deg - falsk rødtopp, muligens, men fremdeles ekte blondine, vel?? *krangle litt før jeg reiser* 0 Siter
nanna Skrevet 28. juli 2002 Forfatter Skrevet 28. juli 2002 Nei, nå må du gi deg - falsk rødtopp, muligens, men fremdeles ekte blondine, vel?? *krangle litt før jeg reiser* Jeje, whatever. ) 0 Siter
birdie Skrevet 28. juli 2002 Skrevet 28. juli 2002 Jeje, whatever. ) Grmf. Ingen krangling?? Synge en sang, da? *hale ut tida* 0 Siter
nanna Skrevet 28. juli 2002 Forfatter Skrevet 28. juli 2002 Grmf. Ingen krangling?? Synge en sang, da? *hale ut tida* Det kommer aldri noe godt ut av å krangle med en gravid. Såpass har jeg lært. ;-)) 0 Siter
birdie Skrevet 28. juli 2002 Skrevet 28. juli 2002 Det kommer aldri noe godt ut av å krangle med en gravid. Såpass har jeg lært. ;-)) *fnys* Kom ikke her og putt meg i bås!! 0 Siter
molli Skrevet 28. juli 2002 Skrevet 28. juli 2002 Nå, det var godt. Reise avgårde sånn da gitt...! :-) Det er lite nok folk her fra før av. Jeg prøvde meg med et kjøttbein her om dagen, for å få litt liv her på DOL. Ikke engang det funka...! Sjekk sjøl:-) http://www.doktoronline.no/homepage/molli 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.