Gå til innhold

Dildodame krever oppreisning


Solsikke

Anbefalte innlegg

http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=7&item=225135

hehe skikkelig pinlig dette her:o)

Kvinnen skal forklarte at det var et sexleketøy, men en mannlig flyvert skal likevel ha åpnet vesken hennes og holdt opp vibratoren foran de øvrige passasjerene.

Tre mannlige flyverter skal også ha kommet med seksuelt trakasserende kommentarer og moret seg kostelig over det inntrufne.

I artikkelen her står det ikke det samme som sambo fant på en engels flyside. En del av historien er forsvunnet:o)

Det sto nemlig også at damen ble oppropt med fullt navn, rett før flyet skulle at av. Hun måtte ut av flyet og rett utenfor flyvinduet til beskuelse for de andre pasasjerene skjedde den episoden som er referert i avisen.

Må jo le litt, men herregud hvor flaut det var for damen da. Skjønner godt at hun krever erstatning jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det samme skjedde meg engang når jeg fløy og en skapning skulle sjekke vesken min, hvor jeg jo selvsagt hadde med sjømannsbruden min, en virkelig good-looking sådann, og jeg ble også hånet foran alle de andre på flyet når jeg ble ropt opp for å komme å hente den.

Jeg syntes det hele var opphissende, og tenkte ikke engang tanken om å saksøke noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme skjedde meg engang når jeg fløy og en skapning skulle sjekke vesken min, hvor jeg jo selvsagt hadde med sjømannsbruden min, en virkelig good-looking sådann, og jeg ble også hånet foran alle de andre på flyet når jeg ble ropt opp for å komme å hente den.

Jeg syntes det hele var opphissende, og tenkte ikke engang tanken om å saksøke noen.

hehe, men så er jo du svært så sær da:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke en gang veske...

Jeg har veske men den er for liten, dessuten har jeg ikke hatt behov for å transportere de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Jeg har veske men den er for liten, dessuten har jeg ikke hatt behov for å transportere de!

Ikke når du skal fly langt unna heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Så store vesker har jeg ikke...

Damene kan jo bare putte den på plass der den hører til, ingen kikker der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Mulig ganglaget røper det...?

Hmm.... jeg kan ved nærmere ettertanke tenke meg det, ja. Siden åpningen er ned gjelder det kanskje å ikke hoppe for mye opp og ned ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.... jeg kan ved nærmere ettertanke tenke meg det, ja. Siden åpningen er ned gjelder det kanskje å ikke hoppe for mye opp og ned ?

Blir du fascinert ved tanken? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Blir du fascinert ved tanken? :-)

Nei det var en dårlig ide, sikkert bedre å ha den i lomma, si det er en lommelykt, det gjør vi gutta også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det var en dårlig ide, sikkert bedre å ha den i lomma, si det er en lommelykt, det gjør vi gutta også.

Ja, og ofte er det nettopp lommelykt det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

hehe. Det jungelordet likte jeg godt.

Du er i form skjønner jeg...

Det er snakk om overlevelse, det er en jungel der ute....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...