Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så vet jeg hva du har gjort på i ferien. Samboeren min satte ny rekord i dag: 2550. Og så på min telefon da: Hyyyyyyyl!!

Skrevet

Så vet jeg hva du har gjort på i ferien. Samboeren min satte ny rekord i dag: 2550. Og så på min telefon da: Hyyyyyyyl!!

åssen i h..... klarer han så mye da ? Begynner jo å fylles godt opp på 'brettet' allerede ved 1200. Da ertålmodigheten ganske frynsete også - så fingrene bare glir av knappene.

Skrevet

åssen i h..... klarer han så mye da ? Begynner jo å fylles godt opp på 'brettet' allerede ved 1200. Da ertålmodigheten ganske frynsete også - så fingrene bare glir av knappene.

Aner ikke hvordan han greier det, men det er ikke det som bekymrer meg. Det som virkelig bekymrer meg er at han gjorde det på min mobil.

Skrevet

Aner ikke hvordan han greier det, men det er ikke det som bekymrer meg. Det som virkelig bekymrer meg er at han gjorde det på min mobil.

Da kan jo du skryte på deg hans pers ?

Skrevet

Da kan jo du skryte på deg hans pers ?

Genialt. Det skal jeg selvsagt gjøre.

Skrevet

Genialt. Det skal jeg selvsagt gjøre.

Men jeg vet at jeg er bedre enn deg !!! hehe

Jeg får krampe i fingra ved 900 jeg .

Skrevet

Men jeg vet at jeg er bedre enn deg !!! hehe

Jeg får krampe i fingra ved 900 jeg .

Hvordan føles det?

Skrevet

Hvordan føles det?

Ganske ille - tror du jeg burde sykemelde meg ?

Skrevet

Ganske ille - tror du jeg burde sykemelde meg ?

Så absolutt.

Skrevet

Så absolutt.

Kom på at det går ikke - jeg har ikke PC hjeme så eneste måten jeg får DOL'a på er å være på jobb.

Skrevet

Kom på at det går ikke - jeg har ikke PC hjeme så eneste måten jeg får DOL'a på er å være på jobb.

Sørg da i det minste for å ikke gjøre noe annet enn å dole på jobb.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...