Tonette Skrevet 28. juli 2002 Skrevet 28. juli 2002 Og hva er dine meninger om boken? Hørte en på radioen snakke varmt om denne boken som hadde hjulpet han til å slutte å røyke. Hadde vært interresant å høre andres meningen om boken. Boken heter altså: Endelig ikkerøyker! og er nylig gitt ut på norsk. 0 Siter
Leirin Skrevet 23. august 2002 Skrevet 23. august 2002 Hei Jeg leste boken igår. Jeg røyker fortsatt, men tanken på å slutte skremmer ikke vannet av meg lenger. Boken fikk meg til å tenke på røykekutt på en helt annen (og positiv) måte en før + ga masse informasjon om hvordan nikotin (sigaretter) egentlig virker på oss, både fysisk og psykologisk. Jeg er ganske sikker på at denne gangen skal jeg klare å slutte! Boken er ingen trylle-medisin - jobben er fortsatt opp til oss, men den er absolutt det beste hjelpemiddelet på veien som jeg vet om for øyeblikket. Iallefall verdt 198 kr. 3 pk røyk! Hilsen snart ikke-røyker 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.