agapetos Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 ville bare si til alle dere der ute at jeg har savnet dere fryktelig mye denne uka. har tenkt på dere hver dag ikke tull engang! dagene har vært tøffe, men jeg overlever. hadde den første årsdagen i går, 27.juli. fytti pip for en dag. kava og sleit. hadde heldigvis folk rundt meg som visste hvorfor jeg var som jeg var. da kvelden kom hadde kroppen fått nok. besvimte. fire ganger. helt grønnsak. men jeg fikk våkne i armene til noen som er glad i meg og som ønsker meg alt godt. det ble redningen. 27.juli 1996 ble ie lita jente voldtatt av en fremmed mens hun var ute å jogga. ei 13 år gammel jente som bare ønsket å holde seg i form så hun kunne nå nm-målene i friidrett. ante fred og ingen fare. en verden falt i grus. en verden som hun så sårt ønsket at skulle være hennes, ble brått tatt bort. opprevet og såret dro hun hjem for å søke trøst. en likegyldig stefar møtte henne i døra for hennes elskede mor var bortreist. den lille jenta hadde lenge vært redd stefaren sin, men kunne trenge han kjærlighet. bare et lite øyeblikk.. kunne hun det?? "se på deg selv! som du ser ut. og forseint hjemme er du også. ingen vits å kjøpe nye klær til deg, du bare ødelegger de! gå på rommet ditt og legger deg med en gang. og vask av deg møkka di" så han ikke at den lille jenta var såret? så han ikke blodet som rant nedover de tynne lårene hennes? så han ikke redselen i hennes blå øyne og frykten i hennes kropp? hun gikk stille og skjelven ned på rommet sitt. dusjet og tente i peisen. brant opp klærne sine mens hun sverget at INGEN, INGEN i hele verden skulle få vite hvor dum hun hadde vært som dro ut å jogget den kvelden. klokka var jo ni på kvelden. hun burde jo visst bedre! to dager sener satt hun i stua sammen med sin kjære stebror. jenta var sliten, ville legge seg tidlig. hun kjente redselen og likegyldigheten i kroppen da hennes "bror" fulgte henne ned for å si god natt. han hadde fulgt etter henne før også. hadde tatt på henne og pustet henne i nakken. jenta var redd, men turte ikke si noe. hun krøp opp i senga, tok et godt tak i de tynne leggene sine og la seg beskyttende i fosterstiling. hun ristet på hodet da han la hendene over munnen hennes, men klarte ikke å stoppe det som skulle til å skje. han voldtok henne og en ny årsdag ble til: 29.juli 1996. jenta måtte leve med det som skulle komme i mange år. måtte leve med redselen og alle overgrepene. hun sluttet å telle voldtektene da hun kom til 78. det ble for mye å holdt styr på. måtte bare leve med det. jenta ble 18 år. hadde flyttet for seg selv. prøvde etter beste evne å takle hverdagen. skulle dra i kirka en fredagshveld, en måned før 19.årsdagen. hun var glad og førnøyd denne kvelden. hadde akkurat fått vervet som teatersjef på skolen. hun smilte! men ikke for så lenge.. plutselig kjente hun et slag i ryggen. alt ble svart, men jenta visste hva som hadde skjedd. enda en årsdag ble til: 19.oktober 2001 den lille jenta lever i meg. håper og lever for et bedre liv som en dag vil komme. en vakker dag, eller kanskje rett og slett en helt vanlig dag...? men det vil ta tid og jenta vet ikke helt om hun tror dagen vil komme. men hun våger å satse. hun må våge å satse. for en dag skal disse tre datoene gå forbi i stillhet og den lille jenta trenger ikke kjenne smerten over alt som har skjedd. en dag...! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/65260-ohelvetes-%C3%A5rsdag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotta Nytt Liv Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Hei agapetos! Vet ikke helt hva jeg skal skrive...det surrer så mange tanker og følelser gjennom meg, men det var godt å lese at du kom deg gjennom dagen. Godt at det var folk rundt deg som visste hva de skulle gjøre. Tok vare på deg. Det er ikke så bra å lese at du har flere slike "årsdager". Det har jeg også, så vær sikker....jeg vet hvordan det er. Skulle ønske jeg kunne holde rundt deg! (i mange timer). Tenker på deg. *KLEM* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/65260-ohelvetes-%C3%A5rsdag/#findComment-293452 Del på andre sider Flere delingsvalg…
agapetos Skrevet 28. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2002 Hei agapetos! Vet ikke helt hva jeg skal skrive...det surrer så mange tanker og følelser gjennom meg, men det var godt å lese at du kom deg gjennom dagen. Godt at det var folk rundt deg som visste hva de skulle gjøre. Tok vare på deg. Det er ikke så bra å lese at du har flere slike "årsdager". Det har jeg også, så vær sikker....jeg vet hvordan det er. Skulle ønske jeg kunne holde rundt deg! (i mange timer). Tenker på deg. *KLEM* takk for svar. er frustrert nå. klarer liksom ikke å hvile mellom årsdagene. en i går. neste i morgen. vondt! vondt! vondt! men vi får vel bare holde ut...? klemmer deg tilbake. i det uendelige... ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/65260-ohelvetes-%C3%A5rsdag/#findComment-293466 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotta Nytt Liv Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 takk for svar. er frustrert nå. klarer liksom ikke å hvile mellom årsdagene. en i går. neste i morgen. vondt! vondt! vondt! men vi får vel bare holde ut...? klemmer deg tilbake. i det uendelige... ) Hvis du føler behov for å snakke mer om dette vonde så kan du jo maile meg. Jeg er glad for allle mail og svarer på alle. Adressen er [email protected] Bare grip tastaturet fatt og skriv,,,, det hjelper... :-D klemz 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/65260-ohelvetes-%C3%A5rsdag/#findComment-293555 Del på andre sider Flere delingsvalg…
beib Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 takk for svar. er frustrert nå. klarer liksom ikke å hvile mellom årsdagene. en i går. neste i morgen. vondt! vondt! vondt! men vi får vel bare holde ut...? klemmer deg tilbake. i det uendelige... ) jeg forstår deg så godt...leste innlegget for noen timer siden og vet ikke hva jeg skal skrive.kjenner meg så godt igjen,har sluttet og telle jeg også,og datoene de har jeg fortrengt,vil ikke huske de...hver dag er like..en vond barndom som går videre..nye vonde opplevelser,nye feil og avgjørelser...men det stopper ikke opp,det går videre,vi glemmer det aldri,men finner en måte og leve med det på..ble ikke mange trøstende ord dette,men du må vite at jeg tenker på deg.. mange varme klemmer fra beib 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/65260-ohelvetes-%C3%A5rsdag/#findComment-293558 Del på andre sider Flere delingsvalg…
forbrenner Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Hvis du føler behov for å snakke mer om dette vonde så kan du jo maile meg. Jeg er glad for allle mail og svarer på alle. Adressen er [email protected] Bare grip tastaturet fatt og skriv,,,, det hjelper... :-D klemz *holder rundt agapetos og slipper ikke før du sier at jeg skal det* ............ mvh (Ano) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/65260-ohelvetes-%C3%A5rsdag/#findComment-293797 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mor 50 Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 *holder rundt agapetos og slipper ikke før du sier at jeg skal det* ............ mvh (Ano) Jeg har også lest om livet ditt. Det er helt sikkert mye mer å fortelle for deg, men dette er en del av grusomhetene. Kjære lille venn, at det går ann. Det går menn rundt å har gjordt deg ubeskrivelig vondt. Jeg skulle ønske de fikk all den straff de kan få..og like mye vondt som det du har. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/65260-ohelvetes-%C3%A5rsdag/#findComment-298616 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.