Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hvorlenge gikk d.? noen uker er d vel.. sprakk med en smell.. kuttet som en vill mann i natt.. sitter igjen.. ensom.. alne og prøver å gråte.. men følelsene vilk seg ikke er ikke lov å gråte.. må være sterk sier de.. du har IKKE lov å gråte-..!!!! tenk om noens er deg..!?!??!

slik er følelsene..

sitter her og vil gråte. vil at noen skal holde rundt meg.. og si d skal gå braa.. men er ingen som gjør d.. ingen som sier d vil gå bra..

er vondt d...

men klarer uansett ikke gråte.. hvorfor..??? tok ikke mange sec.. men jah...

blør her.. men bryr meg egnetli ik lenger.. å blø er liksom et tegn på at kroppen reagerer om ikke jeg gjør d..

merker at jeg ikke tåler sprit.. men trenger d liskom.. vertfall nå..

dumt.. ja d er d..

sitter her.. tenker på hvordan ting var.. hvordan d var å ha d gøy.. hvordan d var å kunne hjelpe venner... -har sviktet alle som en.. prøvde å hjelpe.. men måtte trekke meg unna..

takler ikke livet nå.. alt støtteapperat rundt har sviktet.. og hjelper ikke akkurat på.. trenger hjelp.. ja d gjør meg.. men vet ik om ejg stolr på lenger..

blir vanskligere og vanskligere for hvergang.. og hvorfor prøve?

har vært her inne lenge nå.. ikke så mye lenger.. klare ikke støtte folk.. trekker meg unna.. føler at jeg svikter..

så tror jeg kommer til å trekke emg ut.. vil ikke være her å kun være negative uten å hjelpe...

takk for all støtte.. klemmer allejeg har truffet som vil ha klem og støtter resten..

lei for d...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65284-sprakk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Singularity

Av og til er livet vanskelig. Og av og til er det helt jævlig.

Den eneste trøsten er at det går over.

Støtteapparatet kan være skuffende i mange sammenhenger. Og overfor deg har det vært usedvanlig kortsynt i et par sammenhenger.

Vil råde deg til å vise ditt syn på "tilgi"-problematikken med å lage en nettside slik jeg har nevnt for deg før.

Du kan ikke alltid gi støtte til andre. Behovet for dette øker vel gjerne ekstra når du føler at du ikke kan gjøre noe med/for deg selv - men etterhvert når du vel et punkt når du hverken har overskudd til det ene eller det andre ?

De andre her klarer ikke alltid å være her hele tiden for andre de heller - men de gjør det de kan når de har overskudd.

Jeg vet at flere setter stor pris på deg. Og jeg vet at du er en hyggelig ung dame både på nett og i RL :-)

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65284-sprakk/#findComment-293604
Del på andre sider

Av og til er livet vanskelig. Og av og til er det helt jævlig.

Den eneste trøsten er at det går over.

Støtteapparatet kan være skuffende i mange sammenhenger. Og overfor deg har det vært usedvanlig kortsynt i et par sammenhenger.

Vil råde deg til å vise ditt syn på "tilgi"-problematikken med å lage en nettside slik jeg har nevnt for deg før.

Du kan ikke alltid gi støtte til andre. Behovet for dette øker vel gjerne ekstra når du føler at du ikke kan gjøre noe med/for deg selv - men etterhvert når du vel et punkt når du hverken har overskudd til det ene eller det andre ?

De andre her klarer ikke alltid å være her hele tiden for andre de heller - men de gjør det de kan når de har overskudd.

Jeg vet at flere setter stor pris på deg. Og jeg vet at du er en hyggelig ung dame både på nett og i RL :-)

*klem*

............helt tom for ord....

skal jeg holde rundt deg så holder du rundt meg(tror begge trenger det)??

mvh

(Ano)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65284-sprakk/#findComment-293804
Del på andre sider

............helt tom for ord....

skal jeg holde rundt deg så holder du rundt meg(tror begge trenger det)??

mvh

(Ano)

tenker masse på deg. håper du vet at jeg er her for deg hvis du trenger meg. uansett tid! jeg er bare en telefon unna.

(holder rundt deg og klemmer deg flat som ei flyndre...)

hold ut. det skal komme bedre dager!

stor klem fra agapetos

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65284-sprakk/#findComment-294694
Del på andre sider

Annonse

Kjære lille pinglis!

Alle sprekker vi av og til - hver på vår måte. Jeg vet hva du snakker om, tro du meg, selv om jeg heldigvis aldri har drevet med selvskading. Jeg klarte å sprekke på andre måter...

Men så kommer vi oss på bena igjen, og fortsetter å klatre oppover stigen mot målet vi har satt oss. To trinn opp og et tilbake - men en dag klarer du å nå helt til topps!

Har du hørt den nye låta til DDE: "I samme båt"? Kjenner meg litt igjen i det de synger om der!

Legg merke til at det er mange som trøster og bryr seg her inne - kjennes ikke det godt?!!!

Håper du har det mye bedre nå enn da du skrev dette innlegget!

Sommerklem fra en som bryr seg: Grete :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65284-sprakk/#findComment-295024
Del på andre sider

martine1365379969

Veit at livet kan være jævlig til tider... skjøner veldig godt korleis du har det. Skulle ynskje eg var der hjå deg!! Men du har ialefall mailadressa mi,om du vil maile. Tenkejr mykje på deg!! Håper hjelpeapparatet åpnar augo snart!!!! Kva med å prøve å byta?? det skal eg... Held deg i handa, og går vegen oppoer, skritt for skritt i ditt tempo, ikkje mitt!! Har det heller ikkje bra.. men me skal klare dette, ikkje sant??? Eg skjøner godt at du vel å skade deg sjølve, gjer same tabben.. men prøv å la vær?? Veit det ikkje er enkelt.. men tru meg, det er ikkje noko kjekt å ha mykje arr på armane...:(

*stooor klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65284-sprakk/#findComment-299830
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...