Gå til innhold

Atter mandag morgen


Mooni

Anbefalte innlegg

For en gangs skyld la jeg meg tidlig på søndagskvelden. I natt i firetiden våknet jeg og det var umulig å sovne igjen. Men jeg må ha sovnet etter hvert for da jeg våknet av klokkeradioen, hadde jeg drømt en livlig drøm som sitter i meg ennå. Jeg sleit meg opp og i dusjen. Fant klær i skapet, og men mens jeg tørket håret fannt jeg ut at genseren var flekkete. Irritert på meg selv for å ha lagt en møkkete genser i skapet lette jeg fram en ny. Denne morgenen var håret ekstra flokete, og jeg sleit for å få gredd igjennom det.

På veg ut til bilen griper jeg med meg lommebok og mobiltelefon, men merker at det er noe som mangler når jeg setter meg inn i bilen, samtidig som jeg ser at søppelbilen står midt i innkjørselen. Veska! Jeg løper inn etter veska mi, mens jeg kjenner tydelig gnagsåret som jeg fikk da jeg gikk tur i går. På veg ut i bilen igjen ser jeg at sjåføren på søppelbilen heldigvis kommer og kjører unna så jeg slipper å sitte og irritere meg.

Joda det er en herlig morgen, får bare håpe at dagen ikke fortsetter i samme stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...