Gå til innhold

noen andre med samme problem.


Gjest ye

Anbefalte innlegg

hei eg er 24 år,og er samboer og mor til ei jente på 4 mnd.

problemet er at samboeren min er så lite interresert i sex.

vi har kun sex en gang i uka.

noen ganger har eg glemt pillen og da må vi vente i 1 uke,men hva gjør vel det vi har jo ikke mer sex for det om eg ikke hadde glemt den.

eg sier til han at der finns jo kondom,men det vil han ikke.

det virker nesten som om han er glad at eg glemmer pillen av og til.

når eg tar intiativet vil han ikke,så eg har sluttet.så nå blir det bare sex når han vil,og det er 1 gang pr uke.eg føler nesten som om han gjær det av plikt.

en gang krangla vi for han mente at etter eg var kommer hjem fra sykehuset,så tok eg ikke på han,han vil altså at eg skal kose med han men ikke motsatt.det er jo veldigt egoistisk,og da sa eg til han hva med meg da,da svarte han at men du blør jo.

eg blir helt frusrert,eg klare ikke lenger å bare ha sex en gang i uka,og atpåtil har me bare kysset tungekyss ca 2 g på 1 år.

hva skal eg gjøre hjelp meg noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gummihatt

Hei ye

Jeg opplever dette som et "ikke"-problem, selv om jeg gjerne skulle vært av de som hadde sex hver dag med noen. Nå er jeg riktignok 39 år gammel, men situasjonen for meg er slik at jeg ikke opplever at kona ønsker sex mer enn en gang eller høyst to pr. mnd.

OG DET ER ET HELVETE. Jeg skulle gjerne hatt kos og nærhet og naken kropp mot min minst 4-5 ganger i uken. Så jeg lider fælt under for lite sex.

Selv om dette ikke er noen trøst i det hele tatt: Det blir antakelig bare verre og verre og verre.........

Hilsen en som har stort underskudd (og må lette på trykket selv innimellom)

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gammel dame

Dette synes jeg absolutt ikke er normalt,er det ikke ekspertise dere kan søke hjelp hos?? Er selv for lengst passert 40,og har vært sammen med mannen min i 12 år. Vi har sex 3-6 ganger pr. uke,gjerne flere ganger pr. dag,visst det passer seg sånn.Vi prøver hele tiden å overraske hverandre,små ting som kan piffe opp sexlivet vårt.Kan feks. ringe ham på jobben og si at jeg har lyst på ham.Det blir garantert hvilt middag den dagen! Det viktigste er å prøve å snakke sammen,prøv å sett ord på savn og følelser,for dette er ikke normalt.God sex er viktig i et forhold!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei ye!

Jeg vet ikke om du ammer enda. Det kan være at samboeren din tenker på at han konkurrerer med barnet deres i den første tiden etter fødselen?

Jeg tror du har alt å vinne på å få til en dialog med mannen din om problemet. Forsøk å unngå at en av dere skal få rett. Det er nok ikke bare en riktig oppfatning av saken. Prøv heller å utforske hva den andre ønsker og har behov for av sex og intimitet.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare nybakte mammaer som kan få problemer med å ta opp sex-livet, selv om det er det vi liksom hører om. Ikke så rart kanskje, med sting og blod og gørr og tårer og klissen melk? :-)

Midt oppi dette står en nybakt pappa som også trenger litt nærhet og kos. Du er i symbiose med barnet, lar du han få være med? Mulig du akkurat nå er litt "jomfruelig og hellig" for din mann, at han ikke helt klarer å se deg som et sex-objekt, i og med at din nye morsrolle har overtatt i hodet hans? Og det er sikkert ikke lett for han å si det heller.

Det kan også hende at han har etterreaksjoener etter å ha vært med på fødselen, flere menn sliter med de tankene - og får ikke "tenning".

Jeg syns du skal gi han litt tid, hva er vel 4 måneder i et langt liv? Du skal se at han kommer over denne "barseltiden" etterhvert, ikke mas i alle fall.! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ye

Jeg opplever dette som et "ikke"-problem, selv om jeg gjerne skulle vært av de som hadde sex hver dag med noen. Nå er jeg riktignok 39 år gammel, men situasjonen for meg er slik at jeg ikke opplever at kona ønsker sex mer enn en gang eller høyst to pr. mnd.

OG DET ER ET HELVETE. Jeg skulle gjerne hatt kos og nærhet og naken kropp mot min minst 4-5 ganger i uken. Så jeg lider fælt under for lite sex.

Selv om dette ikke er noen trøst i det hele tatt: Det blir antakelig bare verre og verre og verre.........

Hilsen en som har stort underskudd (og må lette på trykket selv innimellom)

:-)

Har han alltid vært sånn eller er det bare etter fødselen????Kan jo virke som det har vart en stund siden dere ikke har tungekysset på lang tid.Men det finnes faktisk de som ikke liker å kysse så mye også da....

Jeg vet om forhold der han har blitt "sjalu" på barnet,og har trukket seg unna av den grunn,ta dere tid til dere selv,involver gjerne familien,de forstår det nok..*S*

Lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...