Gå til innhold

Hva spiste onkelen din til frokost i dag?


Gjest Basseluska

Anbefalte innlegg

Nå har jeg akkurat ringt han for å finne ut av dette. Her er det iallefall grunn til bekymring. Han drakk en sixpack med Hansa og en halv banan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lionn

    13

  • Luska

    12

  • avil

    9

  • nanna

    5

Mest aktive i denne tråden

Ok, så du har bare en "basseluska-er-teit-og-skriver-teite-innlegg-så-jeg-må-la-henne-få-vite-at-jeg-syns-det-dag" i dag?

Hehe...

Du har åpenbart et uknuselig godt humør i dag. Jeg tror jeg setter meg litt her i nærheten av tråden din, og håper på at det er smittsomt.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Basseluska

Du har åpenbart et uknuselig godt humør i dag. Jeg tror jeg setter meg litt her i nærheten av tråden din, og håper på at det er smittsomt.

;-)

Gjør det! Bør jeg bekymre meg over det forresten?

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mandag og første dag på jobb etter alt for kort ferie.

Hva faen tror du?

*glefse*

Jeg tror hva jeg vil tro.

Været er da i det minste nydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg akkurat ringt han for å finne ut av dette. Her er det iallefall grunn til bekymring. Han drakk en sixpack med Hansa og en halv banan.

Ja, bananer er oppskrytt. De er ikke så sunne som en tidligere skulle ha det til. Godt han bare spiste en halv banan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har vært dårlig med reising her i gården. En kjedelig sommer. Men jeg kommer vel over det også! :o)

Sommeren er ennå ikke over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bananer er oppskrytt. De er ikke så sunne som en tidligere skulle ha det til. Godt han bare spiste en halv banan.

Ja, men han kompenserte med karamellsaus på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det! Bør jeg bekymre meg over det forresten?

;o)

Det er mulig at du blir smittet av meg i stedenfor. I så fall er det grunnlag for dyp bekymring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å? Bor du på vestlandet, kanskje? ;)

Ja, jeg bor i naboleiligheten til Lion. Vi er bestevenninner og drikker te hos hverandre minst to ganger daglig.

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg bor i naboleiligheten til Lion. Vi er bestevenninner og drikker te hos hverandre minst to ganger daglig.

:o)

Dæven! Det har hun aldri nevt! Merkelig...Aldri får jeg vite noe - aldri! *hulk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven! Det har hun aldri nevt! Merkelig...Aldri får jeg vite noe - aldri! *hulk*

Hun er ikke klar over at jeg er Luska. Det vil si, hun skjønner det vel nå, om hun leser dette. Jeg har klart å lure henne ganske lenge. Har aldri røpet med et ord over tekoppene at jeg pleier å vanke på DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig at du blir smittet av meg i stedenfor. I så fall er det grunnlag for dyp bekymring.

Tror ikke jeg er mottakelig for å smittet av deg i dag. Men takk for advarselen! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke klar over at jeg er Luska. Det vil si, hun skjønner det vel nå, om hun leser dette. Jeg har klart å lure henne ganske lenge. Har aldri røpet med et ord over tekoppene at jeg pleier å vanke på DOL.

Er det deg altså? Du aner ikke hva jeg pleier å helle i teen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det deg altså? Du aner ikke hva jeg pleier å helle i teen din.

Og du aner ikke hva jeg får mannen min til å gjøre med deigen til de gode småkjeksene jeg pleier å ha med til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du aner ikke hva jeg får mannen min til å gjøre med deigen til de gode småkjeksene jeg pleier å ha med til deg.

Det har jeg allerede kjent på smaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...