Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

17

• Lionn

10

• flisa

9

• birdie

8

Mest aktive i denne tråden

Er hun inne til utdytting?

Hvorfor er dere så spente i forhold til sånt? Det har jeg aldri forstått.

Det er en unge som kommer ut, mest sannsynlig et menneskebarn, det vet dere da allerede før hun begynner å dytte, så hva er dere spente i forhold til?

Kvinnfolk, altså...

*Rister på hodet*

Det er en unge som kommer ut, mest sannsynlig et menneskebarn, det vet dere da allerede før hun begynner å dytte, så hva er dere spente i forhold til?

Kvinnfolk, altså...

*Rister på hodet*

Jeg er spent på om hun overlevde.

Annonse

Kvinnfolk, altså...

*Rister på hodet*

Hehe! Presisering: Hun skal ikke klemme'n ut, men skjære'n ut. Hun hadde time kl. 0800 så det er sikkert overstått allerede!

Jeg er spent på om hun overlevde.

Er det sånt dere kvinnfolka går å tenker på?

Sånt faller ikke meg inn...

Men i og med at hun henger ut av vinduet og taster på sin mobil tlf så er hun nok rimelig safe. Så lenge hun ikke detter ut fra 6 etg, eller noe sånt.

Hehe! Presisering: Hun skal ikke klemme'n ut, men skjære'n ut. Hun hadde time kl. 0800 så det er sikkert overstått allerede!

Åja.

Det tror jeg er et triks, for det må da være jævla vondt å dytte den ut der nede.

Blir det en liten hjerteknusergutt, eller en liten hjerteknuserjente?

Åja.

Det tror jeg er et triks, for det må da være jævla vondt å dytte den ut der nede.

En liten rampegutt, tenker jeg. Man får alltid en av hver - en rolig og en sprellik. :)

Vondt, nei?! Ikke for garva vikinner som oss. *snøft*

Åja.

Som gutt, så kler det deg ikke å late som du er interessert i om det blir gutt eller jente. Du driter i det, ikke sant?

:o)

Annonse

En liten rampegutt, tenker jeg. Man får alltid en av hver - en rolig og en sprellik. :)

Vondt, nei?! Ikke for garva vikinner som oss. *snøft*

En av hver, og så går du ut fra at det er en gutt?

Hmmm og jeg som var så skråsikker på at birdie hadde en gutt fra før av?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...