Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest retvizan

Er det sånt dere kvinnfolka går å tenker på?

Sånt faller ikke meg inn...

Men i og med at hun henger ut av vinduet og taster på sin mobil tlf så er hun nok rimelig safe. Så lenge hun ikke detter ut fra 6 etg, eller noe sånt.

Apropos det å dette ut; Jeg holdt på å ramle rett oppi et keisersnitt engang. Sto på en gardintrapp som var plassert mellom beina til keiserkvinnen, og kikka på inngrepet.

Visst var det spennende da de dro ungen ut, men det som fikk meg til å ta overbalanse, var da legen etterpå dro ut livmora, og liksom slengte den oppå magen til kvinnen. Meget fascinerende! Jeg lente meg litt for langt forover, og grabba tak i et bein for å gjenvinne balansen. Legen forklarte at det var mye mer praktisk å sy den sammen på denne måten, enn å la den være igjen inni hulen sin. Etterpå dytta han den pent på plass igjen.

Fortsetter under...

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

17

• Lionn

10

• flisa

9

• birdie

8

Mest aktive i denne tråden

En av hver, og så går du ut fra at det er en gutt?

Hmmm og jeg som var så skråsikker på at birdie hadde en gutt fra før av?

Hehehe - én av hvert gemytt, mente jeg. Er visst ikke så tydelig idag, har ikke drukket nok. Hun har gutt fra før, det har du rett i.

Apropos det å dette ut; Jeg holdt på å ramle rett oppi et keisersnitt engang. Sto på en gardintrapp som var plassert mellom beina til keiserkvinnen, og kikka på inngrepet.

Visst var det spennende da de dro ungen ut, men det som fikk meg til å ta overbalanse, var da legen etterpå dro ut livmora, og liksom slengte den oppå magen til kvinnen. Meget fascinerende! Jeg lente meg litt for langt forover, og grabba tak i et bein for å gjenvinne balansen. Legen forklarte at det var mye mer praktisk å sy den sammen på denne måten, enn å la den være igjen inni hulen sin. Etterpå dytta han den pent på plass igjen.

Jeg håper du er sykepleier eller noe? Hvertfall at du ikke er elektriker eller noe, og at grunnen til at du sto i gardintrapp og så på et keisersnitt, var at du tilfeldigvis hadde en jobb på fødestua den dagen...

:o)

Hæ?

Jeg er ukyndig på området, men dette var selvsagt en spøk?

Dessuten skal jeg spise snart, så vær forsiktig med hva du sier :)

Annonse

Hehehe - én av hvert gemytt, mente jeg. Er visst ikke så tydelig idag, har ikke drukket nok. Hun har gutt fra før, det har du rett i.

Åja.. og han første er et englebarn mens han neste sikkert blitt litt mer rampete..

Da forstår jeg...

Du må ikke drikke så tidlig på morran. Ikke på en mandag!

Gjest retvizan

Jeg håper du er sykepleier eller noe? Hvertfall at du ikke er elektriker eller noe, og at grunnen til at du sto i gardintrapp og så på et keisersnitt, var at du tilfeldigvis hadde en jobb på fødestua den dagen...

:o)

He, he, dette var i studenttida, ja. Dæver'n, tror du jeg hadde blitt kasta ut av skolen hvis jeg hadde ramla midt oppi såret?

Gjest retvizan

Hæ?

Jeg er ukyndig på området, men dette var selvsagt en spøk?

Dessuten skal jeg spise snart, så vær forsiktig med hva du sier :)

Dette var langt fra en spøk, SDD.

Har en lignende opplevelse hvor temaet er klyster; men det skal vi kanskje ta en annen gang? ;-)

Annonse

Harry-er er ikke som andre, vettu. De har det morsommere.

YYIIIHAAA!

Apropos det så er Hjortejegeren en meget bra film!

Det var kanskje ikke noe apropos der, men jeg så den igjen i går, og jeg glemmer alltid hvor sykt jævlig den egentlig er. Den mest brutale filmen jeg har sett, tror jeg, og man får nesten tårer i øynene på slutten når de synger etter begravelsen til Nicky...

Jeg har i alle fall tatt mitt siste keisersnitt, det er helt sikkert.

Har sett noen bilder, og tv-program om fenomenet, og det ser ikke det spor bedre ut enn en ansiktsløfning...

Gjest retvizan

Apropos det så er Hjortejegeren en meget bra film!

Det var kanskje ikke noe apropos der, men jeg så den igjen i går, og jeg glemmer alltid hvor sykt jævlig den egentlig er. Den mest brutale filmen jeg har sett, tror jeg, og man får nesten tårer i øynene på slutten når de synger etter begravelsen til Nicky...

Helt enig mht Hjortejegeren! Fryktelig lenge siden jeg har sett den nå, trenger en oppfriskning. Fikk jo øynene opp for Robert de Niro i -74, he he, og husker jeg gikk og så filmen på kino først og fremst pga ham. Storfilm!

Du har selvsagt dvd-en?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...