Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest retvizan

Jeg har i alle fall tatt mitt siste keisersnitt, det er helt sikkert.

Har sett noen bilder, og tv-program om fenomenet, og det ser ikke det spor bedre ut enn en ansiktsløfning...

Nå synes jo jeg at det å se blod er helt topp, - så lenge det ikke er mitt eget ;-) - men mange opplever det verre å se operasjoner på film, enn de gjør i virkeligheten.

Fortsetter under...

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

17

• Lionn

10

• flisa

9

• birdie

8

Mest aktive i denne tråden

Helt enig mht Hjortejegeren! Fryktelig lenge siden jeg har sett den nå, trenger en oppfriskning. Fikk jo øynene opp for Robert de Niro i -74, he he, og husker jeg gikk og så filmen på kino først og fremst pga ham. Storfilm!

Du har selvsagt dvd-en?

Ja, jeg har DVD'en.

Den og Apokalypse Nå er de to desidert beste vietnamfilmene.

Og jeg er enig med deg i forhold til Robert De Niro. Hans rolle i den filmen er meget bra!

I tillegg så er det jo litt artig å se gode gamle Fredo i en annen rolle. Ikke ofte man gjør det.

Gjest retvizan

Ja, jeg har DVD'en.

Den og Apokalypse Nå er de to desidert beste vietnamfilmene.

Og jeg er enig med deg i forhold til Robert De Niro. Hans rolle i den filmen er meget bra!

I tillegg så er det jo litt artig å se gode gamle Fredo i en annen rolle. Ikke ofte man gjør det.

Nei, Fredo er liksom bare Fredo han. Litt sånn stakkarslig og patetisk, he he.

Apropos det å dette ut; Jeg holdt på å ramle rett oppi et keisersnitt engang. Sto på en gardintrapp som var plassert mellom beina til keiserkvinnen, og kikka på inngrepet.

Visst var det spennende da de dro ungen ut, men det som fikk meg til å ta overbalanse, var da legen etterpå dro ut livmora, og liksom slengte den oppå magen til kvinnen. Meget fascinerende! Jeg lente meg litt for langt forover, og grabba tak i et bein for å gjenvinne balansen. Legen forklarte at det var mye mer praktisk å sy den sammen på denne måten, enn å la den være igjen inni hulen sin. Etterpå dytta han den pent på plass igjen.

Nå juger du vel???? *tenker på sin stakkars livmor her*

Gjest retvizan

Nå juger du vel???? *tenker på sin stakkars livmor her*

Nope. Mye rart som skjer bak det forhenget.

Egentlig er det ganske logisk; Får jo mye bedre oversikt på broderinga når livmora blir plassert på magen. Den er jo fremdeles festa inne i dypet, henger vel i noen slintregreier, men mesteparten er altså utafor.

Planlegger du flere småfliser? ;-)

Annonse

Nope. Mye rart som skjer bak det forhenget.

Egentlig er det ganske logisk; Får jo mye bedre oversikt på broderinga når livmora blir plassert på magen. Den er jo fremdeles festa inne i dypet, henger vel i noen slintregreier, men mesteparten er altså utafor.

Planlegger du flere småfliser? ;-)

....men atte *kremt* - henger den ikke fast i skjedeåpningen da -nederst?- (ser for seg en vagina som en innsunket gebissløs munn)

Apropos det å dette ut; Jeg holdt på å ramle rett oppi et keisersnitt engang. Sto på en gardintrapp som var plassert mellom beina til keiserkvinnen, og kikka på inngrepet.

Visst var det spennende da de dro ungen ut, men det som fikk meg til å ta overbalanse, var da legen etterpå dro ut livmora, og liksom slengte den oppå magen til kvinnen. Meget fascinerende! Jeg lente meg litt for langt forover, og grabba tak i et bein for å gjenvinne balansen. Legen forklarte at det var mye mer praktisk å sy den sammen på denne måten, enn å la den være igjen inni hulen sin. Etterpå dytta han den pent på plass igjen.

Er glad jeg ikke skal ha flere! *grøss*

Gjest retvizan

....men atte *kremt* - henger den ikke fast i skjedeåpningen da -nederst?- (ser for seg en vagina som en innsunket gebissløs munn)

Husker ikke helt hvor den henger fast, det var litt for mørkt inni hula til at jeg kunne se hvor slintra endte, men det er vel såpass elastisk da, at det tåler å bli dradd litt i.

Kanskje jeg skulle melde meg på som tilskuer til et nytt snitt? Lover å følge bedre med da, he he.

Picknick med døden da?

*SKRIK SOM EN GRIS!!!* :-)

Den er så brennækkel at jeg har sett den 4 ganger - og sprunget på kjøkkenet hver gang de leker gris.

Den er jeg faktisk ikke sikker på at jeg har sett...

Men hjortejegeren er grotesk mest fordi den er så "sannsynlig" og tragedien som rammer disse 3 vanlige gutta som drar til `nam er så virkelig...

Den er jeg faktisk ikke sikker på at jeg har sett...

Men hjortejegeren er grotesk mest fordi den er så "sannsynlig" og tragedien som rammer disse 3 vanlige gutta som drar til `nam er så virkelig...

Det er en del av allmennutbildningen det - å se den! - *s* - lei den neste gang - æsj den er ekkel, -du MÅ da ha sett den!!! med han som sitter på verandaen og spiller banjo og duellerer med han med gitaren...

Annonse

Det er en del av allmennutbildningen det - å se den! - *s* - lei den neste gang - æsj den er ekkel, -du MÅ da ha sett den!!! med han som sitter på verandaen og spiller banjo og duellerer med han med gitaren...

Jeg vet faktisk ikke, men jeg skal sjekke neste gang jeg er på videoshappa :)

Gjest retvizan

Et must! Løp og kjøp med én gang!

Se bare her:

http://www.filmsite.org/deli.html

Og her kan du høre banjoduetten:

http://www.geocities.com/Athens/Forum/4488/dweb.html

Dette er en klassiker. :-)

Et must! Løp og kjøp med én gang!

Se bare her:

http://www.filmsite.org/deli.html

Og her kan du høre banjoduetten:

http://www.geocities.com/Athens/Forum/4488/dweb.html

Dette er en klassiker. :-)

...jeg leita og leita - men du fant det du! :-) Fikk bare opp noen berter og pupper og lår jeg! *s*

Gjest retvizan

,,,,,ja fant den til slutt jeg også . . etter å ha funnet Burt Reynolds,,,,,,,

*sukk* - jeg skal aldri mer se den filmen, den er så GRYM!

Det er en av de filmene som står på lista mi når jeg engang får dvd-spiller i hus.

Den har noe sånt frydefullt ekkelt over seg. :-)

Jeg også, men det har jeg sagt før og får et bilde i mailen *blæ* til deg ;)

Etter hva hun skrev, trodde hun ikke at det lot seg gjøre før i morgen å oppdatere nysgjerrige dolere.

Vi får se, det hadde ikke forundret meg om hun klarte å få sendt en beskjed via andre.

Koselig isåfall :)

Eneste grunnen for at jeg gadd å logge meg på nå, var for å se om hun hadde fått sønnen sin (som hun sier) og for å se om Conan var tilbake.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...