Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

17

• Lionn

10

• flisa

9

• birdie

8

Mest aktive i denne tråden

Annonse

*flirer*

Da tenker jeg bird'en blir glad. ;-)

*flire*

Er det ikke du som er så flink til å velge med deg passende unge til ethvert besøk, da? Hos oss passer det greit med jentungen og minsten - Adrian er litt skeptisk til unger som er hakket yngre enn seg.

Søstra mi har bakt tre kaker! Ups, som du helst ikke skal smake på..?

Er hun inne til utdytting?

Hvorfor er dere så spente i forhold til sånt? Det har jeg aldri forstått.

Det er en unge som kommer ut, mest sannsynlig et menneskebarn, det vet dere da allerede før hun begynner å dytte, så hva er dere spente i forhold til?

Kvinnfolk, altså...

*Rister på hodet*

*flire*

Jeg er faktisk tilbøyelig til å være enig med deg. Gubben min nikker i alle fall energisk på hodet her.

*flire*

Jeg er faktisk tilbøyelig til å være enig med deg. Gubben min nikker i alle fall energisk på hodet her.

Da høres det ut som om du har en fornuftig mann!

Fikk du mailen fra meg med nummeret til Flisa?

Gratulerer så meget, til både deg og mann :)

(Med ungen, altså, ikke for at du kanskje har mottatt nummeret til Flisa).

Annonse

Nå synes jo jeg at det å se blod er helt topp, - så lenge det ikke er mitt eget ;-) - men mange opplever det verre å se operasjoner på film, enn de gjør i virkeligheten.

Min erfaring som flue på operasjonsveggen:

Synes det er ekkelt når de skjærer i huden, men når man først er kommet på innsiden blir det så abstrakt at jeg greit holder ut. Fikk litt noia av han overlegen på Sophies Minde som begynte å krysseksaminere meg om nerver og muskelfester under en hofteoperasjon totprot, da..

Da høres det ut som om du har en fornuftig mann!

Fikk du mailen fra meg med nummeret til Flisa?

Gratulerer så meget, til både deg og mann :)

(Med ungen, altså, ikke for at du kanskje har mottatt nummeret til Flisa).

LOL! Jada, mottatt og notert. Men da nådde jo forsåvidt den opprinnelige beskjeden min fram tross alt, da. ;o)

*flire*

Er det ikke du som er så flink til å velge med deg passende unge til ethvert besøk, da? Hos oss passer det greit med jentungen og minsten - Adrian er litt skeptisk til unger som er hakket yngre enn seg.

Søstra mi har bakt tre kaker! Ups, som du helst ikke skal smake på..?

Nei, jeg har bestemt meg for å anskaffe noen fettforbrennere (les: muskler) i stedet.

Så nå skal vi snart på hytta og da blir det trim i massevis. Vi bygger ny terrasse (eller hva man nå kaller det) på forsiden.

Jentungen er 5 og VILL, så hun hadde nok skremt vettet av pjokken din.

Men 2 åringen og 1 åringen, kanskje?

Greit med noe å velge i. ;-)

LOL! Jada, mottatt og notert. Men da nådde jo forsåvidt den opprinnelige beskjeden min fram tross alt, da. ;o)

Det gjorde den, via hennes datter og litt sånt småsnacks så vidt jeg forsto, men det er ikke alltid like lett å vite hva den dama plaprer om i SMSene sine etter et par flasker Bailys, så jeg var selvsagt ikke 100 % sikker på at jeg forsto beskjeden fra henne rett :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...