Gå til innhold

Ettårsdag m/kjær`sten - tips ?


bratsj

Anbefalte innlegg

Hei.

Søndag har jeg ettårsdag med kjær`sten min (utrolig hvor fort tiden går) og trenger tips om hva vi kan gjøre! (bortsett fra det opplagte, selvsagt...:-)) Vi har dårlig råd denne måneden, så noe restaurantbesøk er ikke aktuelt, ei heller en romantisk hotellovernatting. Vi bor i Oslo.Vi er flinke til å kose oss alene, med vin og hjemmelaget mat og video og spill og sånnt, så noe av dette ville ikke være særlig spesielt....og så skal man jo tidlig opp dagen etter.Og så er det meldt regn til helgen...Hjelp ?!Hva med tips om en liten gave ? Jeg er helt blank....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sex hele dagen og feire at dere ikke har unger, svigerser på besøk eller et hus som skal males og en mann som skal tilbringe dagen i en slags zen-tilstand i verktøybua og meditere over hvor kult det er å ha tre forskjellige kantklippere.

Sånt er gratis, og tar dere bilder så bør dere lage et album som dere kan dra fram på ti-års bryllupsdagen og mimre litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex hele dagen og feire at dere ikke har unger, svigerser på besøk eller et hus som skal males og en mann som skal tilbringe dagen i en slags zen-tilstand i verktøybua og meditere over hvor kult det er å ha tre forskjellige kantklippere.

Sånt er gratis, og tar dere bilder så bør dere lage et album som dere kan dra fram på ti-års bryllupsdagen og mimre litt.

Takk for supert tips Avil! Men mellom "slagene" bør vi kanskje ha andre ting å finne på? Hadde vært kult å finne på noe som gjorde at dagen skildte seg litt fra alle andre søndager da..... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo f.eks sette et pent bilde av dere to inn i en ramme? Eller bare av deg? Eller du kan brenne en cd med sanger som er "deres". Eller kjøpe en sexy boxer.

Jeg har desverre ingen tips til hva dere kan finne på... Sliter vel litt med det samme selv :P

Ha en koselig dag iallefall da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo f.eks sette et pent bilde av dere to inn i en ramme? Eller bare av deg? Eller du kan brenne en cd med sanger som er "deres". Eller kjøpe en sexy boxer.

Jeg har desverre ingen tips til hva dere kan finne på... Sliter vel litt med det samme selv :P

Ha en koselig dag iallefall da!!

Takkers Åsemor! Men jeg er ikke skapt for kameraet...Vi stappet oss inn i en fotoboks da vi var i Køben i våres, og der har jeg klart å se ut som jeg har hatt slag (!) - halve ansiktet mitt henger ned - kjempevakkert!! Akkurat hvordan jeg ønsker han skal huske meg når vi er fra hverandre lissom..... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...