Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg ha'kke din, så du får min: [email protected]

Dimmu er faen meg bra, forresten :)

Åssen er forresten Black Debbath?

Black Debbath har jeg ikke hørt noe særlig på så det vet jeg ikke.

Men jeg mistenker at det er noe i Bare Egil Band stil.

Musikk er på vei :)

Fortsetter under...

Hva er det du tenker på mann? Hvordan i svarte innerste migfaen klarer du å ha mor di i hus i 14 dager? Jeg mener; du har levd lenge nok til at tennene har gulnet. Da burde du også være gammel nok til å vite at skravlete mødrekjerringer ikke kjenner sin besøkelsestid. Satan- jeg blir grinete bare av tanken på å ha mor mi i hus i 14 dager. Jesus!

Hva er det du tenker på mann? Hvordan i svarte innerste migfaen klarer du å ha mor di i hus i 14 dager? Jeg mener; du har levd lenge nok til at tennene har gulnet. Da burde du også være gammel nok til å vite at skravlete mødrekjerringer ikke kjenner sin besøkelsestid. Satan- jeg blir grinete bare av tanken på å ha mor mi i hus i 14 dager. Jesus!

Tja, hva kan man si da? Det som skuffer meg mest er at hun er så uintelligent at hun ikke skjønner at man ikke blir i 2 uker. Hadde hun hatt litt vett oppi skallen, hadde hun også funnet på noe annet, men neida - de satt bare der....

Annonse

Min dypeste medfølelse!

Når jeg leser slikt som dette, blir jeg nok en gang minnet på hvor heldige vi er som ikke har vært på talefot med svigerforeldrene mine på fem år. De er nemlig troende til både å slå seg ned i ukevis ubedt, ta kontrollen over alt som finnes av fjernkontroller, rote uhemmet, invitere folk i massevis og forvente at _jeg_ skal lage all maten og rydde opp etterpå........

Jeg skjønner utrolig godt at det har vært en fryktelig ferie, men gratulerer med ny leilighet, i alle fall. Det er da _noe_ å være glad for, tross alt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...