Gå til innhold

Noen andre....


Gjest Jinja

Anbefalte innlegg

Gjest Jinja

som så dokumenatern "Nyfødt og narkoman" på TVNorge i går kveld? Fy faen, sier jeg bare. Disse mødrene burde IKKE fått beholde barna og de burde vlitt tiltalt for barnemishandling. Awwwww! Jeg blir så forbanna over at folk kan være så egoistiske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå så jeg ikke hele men bare deler - men for meg så virket det som om disse mødrene var ute av 'narkohelvetet' - de gikk på metadon.

Dessuten var det vel en viss kontroll med de - ungene ble lenge på sykehuset og mødrene måtte bevise at de klarte å stelle dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Nå så jeg ikke hele men bare deler - men for meg så virket det som om disse mødrene var ute av 'narkohelvetet' - de gikk på metadon.

Dessuten var det vel en viss kontroll med de - ungene ble lenge på sykehuset og mødrene måtte bevise at de klarte å stelle dem.

Vi er nok ikke bedre vi som røyket under svangerskap...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er nok ikke bedre vi som røyket under svangerskap...

eller vaska med TRI og MetylEtylKeton og Lynol uten beskyttelse, uten å vita man var gravid - OG RØYKA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...