Gå til innhold

calestia

Anbefalte innlegg

Gjest Aina E
Skrevet

Bare lurte på hjvordan det går?

Skjønte at det var litt mye for deg her om dagen?

Mvh.

Gjest calestia
Skrevet

Hei!!

Ble jo reint vettskremt når jeg leste navnet mitt..

Joa., takk for at du spør, hmm, greit tror jeg..

var oppe i hele natt og rota.., og hos legen på morran i dag, ikke noe nytt...

"skal snakke med...."

Jeg så vel altfor oppegående ut da tenker jeg.. siden jeg hadde shoppa og kjøpt nye klær og sminka meg...

Men jeg har ihvertfall snakka med kompisen min litt, så han vet hva som foregår.

blir litt lei av all den pratinga om alt de KAN gjør og kanskje skal gjøre, så har lyst å kutte ut ssrièn og sovepillene og bare la det suse å gå til jeg gjør noe dumt, så kanskje de får ut fingeren.

Tror jeg får ta en alvorsprat med psyken til uka..

uansett.. -, jeg er mye roligere, fortsatt vanvittig irritabel, men en viss kontroll har jeg..

Ble litt deppa av den legetimen i dag, men får vel forsøke noe annet da.

*tenke, tenke*

Vil ikk egi opp nå ihvertfall, har kommet for langt.. vil FREM...!!

haa. så ble jeg trett.. men tusen takk for at du spurte, varmet godt. tenkte på å skrive en mail, men så har liksom ikke fått gjort det..

klems.

*aghhhh ughhh, grrrrr*

-POPUPS!!!!!!

Gjest Aina E
Skrevet

Hei!!

Ble jo reint vettskremt når jeg leste navnet mitt..

Joa., takk for at du spør, hmm, greit tror jeg..

var oppe i hele natt og rota.., og hos legen på morran i dag, ikke noe nytt...

"skal snakke med...."

Jeg så vel altfor oppegående ut da tenker jeg.. siden jeg hadde shoppa og kjøpt nye klær og sminka meg...

Men jeg har ihvertfall snakka med kompisen min litt, så han vet hva som foregår.

blir litt lei av all den pratinga om alt de KAN gjør og kanskje skal gjøre, så har lyst å kutte ut ssrièn og sovepillene og bare la det suse å gå til jeg gjør noe dumt, så kanskje de får ut fingeren.

Tror jeg får ta en alvorsprat med psyken til uka..

uansett.. -, jeg er mye roligere, fortsatt vanvittig irritabel, men en viss kontroll har jeg..

Ble litt deppa av den legetimen i dag, men får vel forsøke noe annet da.

*tenke, tenke*

Vil ikk egi opp nå ihvertfall, har kommet for langt.. vil FREM...!!

haa. så ble jeg trett.. men tusen takk for at du spurte, varmet godt. tenkte på å skrive en mail, men så har liksom ikke fått gjort det..

klems.

*aghhhh ughhh, grrrrr*

-POPUPS!!!!!!

Fint at du har litt av den stå-på viljen som en del mangler. Ikke gi opp du, så blir det nok bra til slutt!

Det var så skremmende å se at det du skrev, like godt kunne vært innlegg fra meg selv...

Det er så kjipt å se så til de grader normal ut, men samtidig føle seg helt "fjern i toppen".

Det er derfor det er så viktig at legene tar en seriøst og hører på hva en sier også. Ikke bare vurderer ut i fra hva de ser!

Av og til har jeg sjøl bare "som et rop om hjelp" knekt sammen. Kun fordi ingen har tatt signalene i tide. Da først er det noen få som får opp øya, enda man har sagt hva man mener ganske klart fra før...

Well, det virker som om du er ganske oppegående og vet selv hva som skjer med deg, så jeg foreslår at du fortsetter å stå på ditt.

Skrevet

Fint at du har litt av den stå-på viljen som en del mangler. Ikke gi opp du, så blir det nok bra til slutt!

Det var så skremmende å se at det du skrev, like godt kunne vært innlegg fra meg selv...

Det er så kjipt å se så til de grader normal ut, men samtidig føle seg helt "fjern i toppen".

Det er derfor det er så viktig at legene tar en seriøst og hører på hva en sier også. Ikke bare vurderer ut i fra hva de ser!

Av og til har jeg sjøl bare "som et rop om hjelp" knekt sammen. Kun fordi ingen har tatt signalene i tide. Da først er det noen få som får opp øya, enda man har sagt hva man mener ganske klart fra før...

Well, det virker som om du er ganske oppegående og vet selv hva som skjer med deg, så jeg foreslår at du fortsetter å stå på ditt.

Til Aina E:

Skrevet mail til deg i kveld,men på gammel adresse,maskinen godtok ikke den nye.Håper du finner ut av det likevel.

lenge siden jeg har vært innpå her,"aner" ikke hva som skjer...

hilsen og klem fra meg-

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...